
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#48029
A '60-as évek megjegyzését nem értem. Az F-111 az akkori idők gyermeke. "Némileg" pontosabb volt, mint az több száz méteres szórásképpel bíró B-17. Igen, alacsonyabbról operált, de szinte csak éjszaka...
Félreértettél, illetve én nem fogalmaztam pontosan, csak a következő mondatban pontosítottam, hogy az olyan gépek, amelynél a csapásmérés másodlagos feladatkör. Mint az F-4, F-5, Mirage III, Mirage 5, MiG-21, stb.
A MiG-25 repülési porfiljából adódik a pontatlanság, még mai géppel sem tudnál egy focipályánál kisebb területet eltalálni 12 ezer méterről hangsebesség felett, nemhogy az akkori elektronikával.
Senki nem mondta, hogy a 25-ös nem ereszkedik alacsonyabbra bombázáskor.
Az Azeri-Örmény háborúk esetén is szerintem 1000 méter alatt repülhettek, mikor az R-60-ast indították, hiszen az R-60-as híresen "rövid életű" rakéta (vagyis az indítás után csak pár másodpercig (talán 10?) rendelkezik elegendő energiával a vezérsíkok működtetéséhez).