10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • Kalinyin
    #47936
    Molni....egész jó az F-111 cikk.
    Az az INS egy agyrém. Már amikor ábrát néztem is sejtettem: lesznek eltévedések, főleg ha nincs semmi jellegzetes pont (pld: sivatag). De a franciák meguszták:)
    A hadműveletről: messziről indított gépek, nekem laikusnak egy kicsit sok a meghibásodás. Az, hogy messzi az tudom relatív, mert a britek Falkland-i parádéja (Viktor>Viktor>Vulcan....) na az a legagyrémebb csapásmérés amiről én tudok.
    Szal: Nem tudom milyen navigációs rendszert használnak a mai gépek. A GPS/Glonass alapút kivéve. Egyszer hallottam a B-2 kapcsán valami csillagkép alapján való tájékozódásról. Ez működik? Orosz megfelelője van?
    Ja és az F-111. A műszerfalat, kijelzőket is jól leírtad, de nekem valamiért az a hepp-em, hogy minden kapcsoló működésével funkciójával tisztába legyek:).
    Vagy az általam talált, vagy a nekem linkelt F-15E honlapon, az F-15E kapcsoló-funkciót bemutatják.... na azon meglepődtem. Pilóta súlykorlátot nem írtak az E-hez (a Gripen-é asszem 90 kg) kíváncsi vagyok a "májas" amerikaiaknak mennyivel bt-zik túl a pilóta súlyát.