
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#47824
Egy kérdés.
Szerinted - te írtad régen - te csak téveszmékért jársz ide, akkor a Szu-32/24 cikk mitől autentikusabb, mint mondjk Cifu vagy más észrevételei?
Azon felül a "10 órás repülés belső üzemanyag készlettel" rész elég érdekes annak fényében, hogy a gép kb. azonos vagy azonos hajtóművel bír, mint a Szu-27. A 27-eshez képest csak kb. 25%-kal visz több üzemanyagot. Akkor hogy a pékbe repül - pláne fegyverzettel - utántöltés nélkül 10 órát? Sehogy sem áll össze nekem a kép.
A Szu-27 átrepülési távolsága belső üzemanyaggal tisztán kb. 3000 km. (A Párizs-Moszkva távot így repülte le, az légvonalban nyílegyenesen 2500 km, ezt repülte le, mikor ment bemutatóra.) Ez 800-900-as utazósebességgel is kb. 3,5-4 óra. A harci bevetésen meg nem éppen optimális fogyasztás a bevetés időtartama alatt.