
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#47771
Sem a Giat, sem a KMW oldalán nincs említve. A Giat ugye a Renault Trucks-al közösen a VBCI-t építi a francia hadseregnek. A KMW egyharmad részben érdekelt a Boxer MRAV-ban, amit a német hadsereg rendszeresít. Mindkét jármű 8x8 kerékképletű. Mindkét jármű amúgy csúszik, a Boxer esetén például a hollandok addig nem hajlandóak véglegesíteni a szerződést, amíg a jármű át nem esik a hadsereg minőségellenőrző tesztjein, ezek pedig nem készülnek el 2010-ben már. A németek az év végén kiviszik a Boxert Afganisztánba, gyakorlatilag a harctéren tesztelve a járművet (elég kockázatos döntés, hiszen ha kiderül valami probléma, akkor azt a katonák fogják megtapasztalni).
Boxer
VBCI
40mm: az a CT40-es pedig nagy divat nyugaton, mindenre azt rakják újabban.
Fogalmazzunk úgy, hogy jelenleg még csak próbálgatják. Az angolok a Warrior upgrade / FRES kapcsán, a franciák pedig VBCI kapcsán. Ígéretesnek tűnik, de azért várjuk meg, hogy tényleg elfogadják-e...
