
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#47722
Hogy miért üzemeltetnék egyszerre több típust? Anyagi okokból.
Kis darabszámban több típus üzemeltetése drágább. Pont.
Én legalább valamilyen perspektívával állok elő.
Miért? Cifu, én és más ötletei azok mik?
Újból megváltoztatom véleményem: 40 db F-15E, vagy F-18 SH.
Minek ennyi? Ausztráli bír ilyen nagyságrendű erővel. Nekik picit nagyobb terület, más ellenségkép és picit több pénzük van...
A Gripeneket továbbadnám.
Kinek? Mennyiért? Mikor?
Van egy rossz hírem azoknak (annak) aki szerint az F-15E korlátozott lehetőségű.
Senki nem írta, hogy korlátozott lehetőségű. Azt írták, hogy másra használják perpillanat. Én konkrétan megemlítettem, hogy a RokAF elvileg tervezete CFT nélkül légifölény vadászként használni.
Ha az E verziót nem kapnánk meg, az F-15I verzió ugyanezen feladatokat nagyszerűen ellátná és a második legtöbb harci tapasztalattal rendelkező országtól tanulhatnánk.
Az F-15I izraeli verzrió, tudtommal Izrael saját maga tett bele ezt azt. Ez nem ad el senki. Összesen amúgy is cask 24 db van belőle.
bgabor a kérdésedre (1000km/h-val 500 km) a válasz: fél óra. remélem hozzájárultam a diplomádhoz. De Kecskemét a szerb határtól légvonalban ~80km és sok gép képes 2 Mach-al repülni, így sokat változhat a képlet.
Teljes légiharc fegyverzettel 12 km magasan egy sem - kivéve F-22 belső fegyverzettel - de kevesebbel sem sem tartósan. Fel is kell gyorsulni, fel kell emelkedni. Ezért is kellene zengői radar. Csapásmérő fegyverzetel emg végképp..
Én azt érzem, hogy vagdalkozol, de alapvető természetudományos ismereteid sincsenek meg a témában.