10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • bgabor
    #47601
    Te hangsúlyozod az elektronikát? Éppen az elektronikát?
    Én úgy emlékszem hogy egy hónapja, amikor megjelentél itt, meg voltál győződve róla hogy egyetlen ukrán Szu-27-es lazán leszed két magyar Gripent (persze ezt úgy jelentetted ki, hogy közben szart se tudtál a nevezett gépek elektronikájáról, rakétákról, radarokról meg úgy általában a BVR légiharcról), és semmilyen észérvel nem voltál meggyőzhető a kérdésben. Kábé mintha egy téglafalnak magyaráztunk volna aktív meg félaktív rakéta rávezetésekről, meg hasonló szakkérdésekről, te nem zavartattad magad.

    Szóval nekem úgy tűnik hogy te pontosan annyit tudsz a haditechnikai eszközök elektronikájáról, mint bármilyen más részterületről velük kapcsolatban, azaz semmit.

    Szóval lehet hogy te az elektronikát forszírozod itt, de két dolog egészen biztos:
    1: szart se tudsz az elektronikáról, amit erőltetni próbálsz
    2: senkit se érdekel, hogy milyen relé meg kábelezés van mondjuk egy F-15E-ben. (legközelebb a gumitömítésekre mész rá, bazzeg?)
    Az a lényeg, hogy mire képesek a gépek radarja, besugárzásjelzője, és egyéb fontos, a rendeltetésük szempontjából releváns berendezéseik.
    Ezek adják a ugyanis gépek harcértékét, és nem a kábelezés.

    Mellesleg kíváncsi lennék hogy a gyártón és a karbantartókon kívül mégis ki a fene tudja, hogy milyen kábelek meg ellenállások vannak egy Gripenben vagy egy F-15ben? Egyáltalán ki a franc foglalkozik ilyen marhaságokkal, akinek nem muszály? Vagy azt is vegyük át, melyikbe milyen összetételű hidraulika olajat töltenek?

    Ne nevettesd már ki magad ilyen butaságokkal.