10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • ambasa
    #47317
    Üdv!

    Ezt azért a tanulmányaid alapján azért gondold végig, ugyan is ahhoz, hogy imitálj AIR/GRD jelet nem kell megemelned a gépet. A légihelyzet imitálásához a 40 éves Boeingon sem kell megemelni, elég a logic selfen légihelyzetet kapcsolnod, vagy kikötni a jobb a futóművön lévő telefex kábelt, illetve bizonyos teszprogramban eleve bele van építve a légiheyzet a földön is. Vagy Ti nem így csináltok pl autoslat tesztet?

    Én ilyen kísérletet pl Szu-25-nél láttam, szerintem (de ez nem több találgatásnál) a teszt alatt a hmű alapjáraton jár és azt vizsgálják, hogy a rakéta égésgáza mennyire befolyásolják a hmű levegőellátását illetve okozhat-e pompázst. Megemelni meg azért kell, mert így tisztábbak az áramlási viszonyok, a gépnek van némi szabad mozgása, illetve kicsit kisebb az idegen anyag bejutásának esélye a hmű-be.

    A szovjet katonai gépek egyszerűek mint a faék, pl a MiG-21-es futóművének (akár csak a B737-esnek) nincs elektronikus blokkolása vétlen behúzás ellen. A Mi-24-nek van, de az a magyar An-26-ok is csak az után kaptak, hogy volt ilyen balesetük.

    TG