
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#47307
Én azt is kétlem, hogy hajóból lehet-e egyáltalán lopakodót építeni.
Jelenleg minden modern hadihajónál azon igyekeznek, hogy minél kevesebb kiugró-beugró, kiálló-beálló alkatrész legyen. Azért nem hinném, hogy a Kínaitól az Oroszon és a Németen át az Amerikaiag az összes hajótervező mérnök poénból csinálja ezt...
Nagy hatótávú felderítő repülőgépeken (tengerészeti alkalmazás) mennyi most a csúcs amelyről el felszíni "nem lopakodó" hajót, mint pld. a lentebb említett DDG-51 es vagy KIROV osztályt érzékelni tudják.
300-400km hozzávetőleg. Ilyen távolságnál már a Föld görbülete is gondot okoz, éppen ezért nem reális, hogy egy tizenegy-két km magasan repülő radarfelderítő gép 1000km-re ellásson.
Tu-95 és Tu-142 D/E/F/J-nek meg van már az utódja?
Az Oroszoknál jelenleg nem kiemelt a váltótípus kifejlesztése. Pár éve előkerült a PAK-DA néven emlegetett új stratégiai bombázó kifejlesztésének a híre, ám erről azóta nem hallani. A 2009-es légierő fejlesztési tervben csak kis számú Tu-160 beszerzése szerepel.