
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#47197
Tudom az indiaiak bes/*zopták a Szuhojokkal, de szerintem az az üzemeltetés miatt volt.
Miért is szopták be?
Magyarországra is kb 35-45 db Su-34-est vennék.
A nálunk sokkal tehetősebb Ausztria 15db Eurofightert vásárolt, azért lássuk be, hogy első sorban olyan légierőre van szükség, amelyiket el tudunk tartani. Nem sokat ér a nagy számú géppark, ha nem repülhetnek vele a pilóták...
Továbbá én jelenleg nem a vadászgépek terén látok első sorban problémát a Magyar Légierő terén, hanem inkább a kiképző gépek terén (az Albák repideje lejárt, váltótípus nincs) és a szállítógépek terén (az An-26-osok kiöregedtek és nagyon elavultak), illetve a helikopterek terén (Mi-8/-17 gépek elöregedése, Mi-24V/P elöregedés illetve kis mennyiség).
em ismerem a Gripen minden jellemzőjét, de ha jól emlékszem a "minimal beugró" verzót vettük (béreljük) nemebár???
Nem, a JAS-39C/D változattal azonos elektronikájú JAS-39EBS HU verziót repülik a pilótáink, ez egy modern és jó képességű gép.
SuperHornet úgy tudom egy ipari hulladék lett.
Ipari hulladéknak azért túlzás nevezni, nem rossz gép az, bár kisebb problémák előfordulnak vele kapcsolatban, ez tény.
Én teljesítmény alatt a max. sebességet hatótávolságot rep. magasságot értem.
A Szu-34 egy csapásmérő/könnyű bombázó gép, akkor miért ezt hozod fel példának? Ugyanis ez még a Szu-27SzM-nél is rosszabb rep. sebesség és rep. magasság terén. Hatótávolságban jobb, de az más kérdés...
Ezekkel a modern fegyverekkel kétlem, hogy "fordulózni fog egymással a (F-22, vs. J-17 pld.)
Azért ahhoz jó BVR fegyverek is kellenének. Az AIM-120C/D, a MICA ER/IR vagy a közeljövőben várható Meteorhoz hasonló orosz rakéta pedig azért még nincs elérhető távolságra. Az R-27 széria pedig félaktív, ami bizonyos problémákat vet fel (a gép nem végezhet komoly manővert a rávezetés időtartama alatt).