
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
bgabor #47193 Erősen el vagy tévedve. A superhornet egy kiválló gép lett, az navy jelenleg is állítja át a hordozóit erre a típusra, ráadásul több feladatkörre is, mert a gép több mindenre alkalmas.(pl:EA-18G Growler)
Valójában a 45 db su-34el járnánk csak rosszul igazán. Mennyiségileg se kell fele ennyi sem, ráadásul az orosz gépek minősége igencsak alsókategóriás. Mellesleg a sz-34ből eddig kemény 12 darab készült, szóval még erősen kezdetleges. Amúgy is először az orosz légierőt töltik fel vele, nem nekünk fogják eladni. Na nem mintha országunk megengedhetne magának egy ilyen drága és drágán üzemeltethető kéthajtóműves típust.
Magyarországnak valójában az F-16 kategória volt az egyetlen lehetőség, ebben a kategóriában pedig lehetett választani az F-16 és a Gripen között. Az pedig, hogy még ebből a kategóriából is csak 14 darabra telt, és azt is csak lízingeljük, és ebbe is majd egy évtizedre belerokkant a honvédelmi költségvetésünk, jól szemlélteti az ország lehetőségeit.
Mellesleg bár azon lehet vitatkozni, hogy a Gripen kiválasztása jó döntés volt e az F-16 ellenében, de az tény, hogy a magyarországon szolgáló Gripen változat világszínvonalú. Szóval minőségi problémák nincsenek vele. (amik ugyebár ey orosz gép vásárlása esetén biztosan lettek volna, nem mintha az oroszoknak lenne olyan, olcsón üzemeltethető, egyhajtóműves típusuk ami a mi igényeinknek megfelelt volna)