10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • NorBear
    #46786
    During the Vietnam War, NVAF used the MiG-17F, PF (J-5); MiG-19 (J-6), MiG-21F-13, PF, PFM and MF fighters[2]. They claimed were shot down 266 US aircraft, kill rate 1:1,3

    A bevetések számára vetített veszteség valóban vészesebb volt a II. Világháborúban.Azt viszont nem tudom hogy USAF milyen győzelem veszteség aránnyal jött ki az európai légiháborúból (úgy sejtem hogy a németek jártak rosszabbul).Szvsz a német üzemanyag hiány behatárolta a Luftwaffe bevetéseinek számát, a pilóták kevesebb repült órát teljesíthettek a kiképzés során (ez főként az idő szükösségének volt köszönhető mivel a luftwaffe pilóta állományában bekövetkező veszteséget viszonylag rövid idő alatt pótolni kellett).A német iparra nehezedő nyomás miatt a gyártott repülőgépek darab száma és minősége is csökkent ráadásul a szövetséges légierő nagyságrendekkel több vadászgépet bombázót és egyéb rendeltetésű repülőgépet tudott kiállítani.

    A győzelem-veszteség arányt igazából számos dolog befolyásolja/befolyásolhatja.Bizonyára az amerikaiak lég levegő rakétáival is lehetett probléma illetve a migek álltalában földközelben repültek ami megnehezítette a radarral történő bemérést.Teháta pilótáknak be kellett érniük az optikai beazonosítással.

    Gyenge? Ez meglepő fejlemény számomra.Pedig a USAF álltalában nem szokta elhanyagolni a pilóták traning-jét de javíts ki ha tévedek :)