
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#46488
- Mikortól volt a rendszer indító járművein is tűzvezető radar?
Alapból, ez volt a Kub-hoz képest az elsődleges előrelépés.
Ha ezek dolgoznak központi radar helyett, akkor ezeket honnan vezérlik?
Az indító járműről.
Az első verzók még a Kub tűzvezető radarját használták, mint központosított radar? Ez estben nem értem a wiki táblázatát.
Egész pontosan mi a probléma vele? A Kub felderítő radarja és parancsnoki központja lett összepárosítva az új TELAR indító/rávezető járművekkel.
Az alap Buk rendszernek mitől van szimultán célleküzdő képessége és miért pont 2 gépre? A többinek miért pont 6? Ez azt feltételezi hogy 6 indító jármű települ egy üteghez? (Nem 4 db a jellemző?)
Csak tippelek, de az alap Buk esetén a felderítő radar és a parancsoki rendszer korlátozottsága miatt nem képes egyszerre két célpontnál többet kezelni, a későbbi változatoknál a 6 minden bizonnyal 6 TELAR jármű esetén él, hiszen még a legújabb verziók is csak egy célpontot tudnak kezelni indítójárművenként (ám akár 3 rakétát is képesek ugyanarra a célra rávezetni).
- Ha nem a SZURN a központi tűzvezető radar, akkor mi?
Központi tűzvezető radar nincs.
A Buk és Buk-M1 TELAR-ja a 9Sz35 Fire Dome tűzvezető radarral bír.
A Buk-M2-től a 9Sz36 PESA radarral rendelkeznek.
Felderítő radar van, 9Sz18M (Kupol / Snow Drift) majd 9Sz112 (Kupol M2) típus.
Azt nem tudja valaki nekem megmondani, ha használni akarok innen képet egy ingyenes programban háttérképként, akkor azt szabad?
Idézem az oldalt:
" All photos are unclassified, released, public domain materials "