10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • [NST]Cifu
    #46429
    Egyébként a HM valóban akarta volna a modernizációt mondhatta volna, hogy figyeljetek ez a prototípus nem jó de segítünk, hogy milyen legyen. Tehát ebben a kérdésben csak a akarat erő kellet volna.

    Amikor jó régen már beszéltem a Tatai harckocsizókkal, az ő elmondásuk alapján csak akkor találkoztak a felújított harckocsival, amikor kiállították azt, sem előtte, sem akkor, sem utána nem kérték ki a véleményüket, a harckocsi nem volt tesztelésen a Tataiaknál...

    Rossz példa. Mert nem nevezném fegyver vásárlásnak azt, hogy Kínaiak vesznek pár darabot az oroszoktól aztán lemásolják és utána maguk gyártják és fejlesztik az egészet :D

    Nem vagy tisztában akkor a Kínai-Orosz fegyvereladások terén. 12db Kilo osztályú hagyományos tengeralattjáró, 4db Sovremenny osztályú romboló, 26+22+28 Szu-27SzK és UBK vásárlása, majd 2,5 milliárd dollárért 200db Szu-27SzK és UBK licencgyártási joga J-11 néven (a hajtóműveket és a radarokat az oroszok szállítják a J-11B alváltozatot leszámítva), 76db Szu-30MKK és 24db Szu-30MK2, legutóbb pedig ugye 50db Szu-33, és összesen 40 ütegnyi (10 zászlóalj) Sz-300PMU és PMU-2 légvédelmi rakétarendszer. Mindez az elmúlt ~15 évben...

    Az a "pár darab" azért finoman szólva túlzás tehát...

    Ezért mégha alkatrész csomagot is vásárol az adott ország valamilyen szinten függni fog a gyártó országtól akkor is.

    Ekkor szokott a licencgyártás színre lépni...