
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#45827
Az emelőlégcsavar alaphangon nincs kitéve ellenséges tűznek, hiszen normális repülésnél zárt ajtók mögött van. Az elfordítható kiömlőnyílás más tészta, de hogy mennyire sérülésálló, nem tudni, az persze feltételezhető, hogy érzékenyebb egy találtra, mint a hagyományos utánégetős kiömlő.
Amúgy az F-35B elég döcögősen halad, nem elég, hogy már is két évvel a tervezett ütemterv mögött járnak, a nullszériás prototípusoknál tapasztaltak miatt át kell tervezni az emelőlégcsavart, mivel az többször is megsérült a tesztrepülések során. Ez további késlekedést okoz, szóval már óvatos becslések szerint is inkább 2017 fele kerülhetnek az USMC-hez az első széria F-35B-k, mint 2015-ben, ahogy most lenne ütemezve (és ismét, eredetileg 2013 volt a céldátum). Arról pedig már korábban írtam, hogy az angolok azt tervezik, hogy fele annyi F-35B-t vásárolnak, mint eredetileg szántak, hogy költségcsökkentés céljából a második Queen Elizabeth osztályú hordozót átalakítsák aféle helikopter-hordozó/partraszálló hajónak.