
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#45473
Ahogy Gunslinger írta, a KA-6D és az S-3B nyugdíjazása után az F/A-18E/F képes buddy tankerként működni. A törzs alatti 1200 literes póttartályba szerelték a hajlékony csöves-kosaras töltőberendezést (menetszél működteti a szivattyút) és a szárnyak alá négy 1800 literes póttartály kerül. Csak az E/F változat képes erre, a korábbi A/B/C/D nem.
Az USN még az 1990-es években elkezdte a E-2C, KA-6D, S-3B, C-2A és társai leváltására tervezett gép fejlesztését, ez lett volna a Common Support Aircraft (CSA). A programra viszont nem jutott elég pénz, így elsikkadt. Az E-2D és a C-2A(R) felújítási program alapján rövid távon nem lesz megoldás, noha az USN pár éve vizsgálta azt, hogy a V-22 Osprey-t alkalmazná a CSA programban, mint "off-the-shelf" megoldást, ám efelől azóta sem hallani többet.
