
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#45449
Minden repülőgépnek van az üzemanyag rendszerében kiürítési lehetőség. Az F-111 estén adott hajtóműteljesítmény mellett be lehet gyújtani a kiengedett kerót. A magyar Gripenek is előadták ezt néha kicsiban asszem negatív G terhelések után, akkor is "kipöfög" egy kis kerót a rendszer.
Az F-111 kapcsán még szokták ezt mondani, hogy önvédelmi funkciója is elképzelhető elvben. Egy ősrégi R-3Sz rakétát biztos megfeketetett volna, ha tudják, hogy jön és előadják ezt a trükköt. A 30 méteres lángcsóva nem csak a hajtómá IR képét takarja el, de 30 méterrel a gép mögött robbanva a kis harci résszel ellátott kis hatótávolságú fegyver még elműködés esetén is ártalmatlan.
A dolog gyenge pontja az, hogy az F-111 gép belsejéből 0 kilátás van hátra. Fogalmad nem lenne, hogy mikor kelle ezt trükköt előadni.