
-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!
[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
-
#45095
Nem hallottam eddig ilyesmiről, és már csak azért is kétlem, mert ebben az esetben a FLIR-jével gyakorlatilag ugyanarra kellene képesnek lennie, mint a MiG-29 v. Szu-27 családnak az IRST-jével, márpedig úgy tudom, hogy az F-15 és F-16 esetén továbbra sincs lehetőség konténer esetén IRST-nek használni a POD-ot (kivétel ugye azon gépek, ahol alapból kaptak IRST-t, az UAE F-16 Block 60 és a koreai és szingapúri F-15K/SG).
Az amerikai F-16 gépeken most vagy a LANTIRN / SNIPER helyére lehet felszerelni IRST-t (Erről itt egy brossúra, de úgy tudom az USAF még nem kért belőle.) Az US NAVY pedig az F/A-18E/F Block II. esetén a középső törzs alatti póttartály orrába integrálja bele az IRST-t (megj.: ez ugyanakkor valahol hibás elgondolás is szerintem, hiszen fordulóharcba bocsátkozás előtt a középső konténert semmiképpen nem dobhatja el, hogy így kisebb tömeget és légellenállást érjen el).
Ez megint azt bizonyítja, hogy a LANTIRN/Sniper nem képes az IRST feladatát betölteni...
F/A-18F IRST-vel felszerelt középső pótüzemanyagtartályal
