1411386313.png
  • Palinko
    #101984
    Elvileg lesz, de szerintem szoftveres valami, most az AMD játszik kivárásra és nem fog beugrani egy bizonytalan technológiába ami éldegélt 1 évet és a játékok kb csak bepatchelik utolsó pillanatban de annyira nem építenek rá. Lehet látni hogy ott van, de tényleg mindegyik szereplése olyan kényszerből beletettük volt nem az hogy na enélkül aztán elképzelhetetlen a látványvilág. Jól látod hogy csak a tükröződéseknél fogják használni, nem a global illumination fog ezzel megoldódni, azt ugyanúgy bakelik majd valszeg, meg sok helyen nem is látnánk különbséget mert a bakelés folyamatán is ugyanúgy, sőt néha még részletesebb ray tracelés megy csak a fény adatok rá vannak égetve magára a textúrára és nem az arcunk előtt keletkeznek.

    Igazad van hogy a Control meg akkor a Blair Witch is nem felhozható példaként, de akkor is sokan nem fognak úgy optimalizálni mint egy GTA 5öt vagy Witchert, sajna bele kell kalkulálnunk a kuli munkát is. Az meg hogy dolgoznak rajta elég érdekes, mintha elfelejtenék a játékokat tesztelni manapság :D Elég nagy meló egy optimalizáció és kétlem hogy végig fogják vinni ha így is eladják valamit majd csinálnak hogy jobban fusson azért, de nem úgy mint ahogy lehetett volna ha eleve igényesen akarják kiadni. Persze el is fogják engedni a kezét a konzol generációnak de most nem tehetik meg még nem jött ki az előd másrészt meg egy játék fejlesztése 5 év, szóval amik most a végük felé járnak elkészülésben még ugyan úgy kijönnek a mostani konzol generációra meg az újra is. Szerintem abból a szempontból jó hogy a konzolok valamilyen formában megzabolázzák a fejlődést, mert ugyan a PC ipar diktálja még mindig mert mégis PC-n készülnek a játékok, a konzolok mégsem engedik hogy akkorára nyíljon az olló mert ők is el kell futtassák. Emígy simán vetetnék velünk még sűrűbben az új hw-t mármint azon a sávon belül, hogy még pont megvegyék az emberek és ne menjen a játék eladási számainak rovására.