1411386313.png
  • broman191
    #101983
    "ha a konzolon sem HW-s lesz az RT" - De hát elvileg lesz...ahogyan a konzolos megoldáshoz hasonló "nagy Navikban" is amint megjelennek...majd egyszer. :) Azért kíváncsi leszek hogy az új konzolos generációnál miféle ray tracing opciókat fognak általánosan használni, mert a PC-n jelenleg számos gépigényes címnél meghúzzák a vonalat csupán a tükröződéseknél...el sem képzelem hogy például egy open world Watch Dogs: Legion esetében miféle FPS gyilkosság lenne mindenféle RTX fícsör bekapcsolása, mivel minden látványosabb opció elkezd 10%-okat faragni a feltételezhetően nem több száz FPS kiinduló keretből. A Control RTX-mentesen is húzós gépigényével kapcsolatban én nem általánosítanék generációsan, emlékezzünk vissza hogy a Quantum Break is problémás volt vagy talán az még ma is a különc grafikus megoldásai miatt...a Controlnál legalább elvetették QB esetében alkalmazott a célfelbontásnál mindig alacsonyabban renderelős és AA segítségével képet feljavítós kikapcsolhatatlan megoldást, de még mindig furcsa a gépigény-sebesség-látvány viszony...amikor egy zárt szobás in engine dialógus közben is 1080p-ben 45 FPS mellett 80ºC-t nyalja az 1070-em - mint eddig talán soha semmiben - akkor azért nézek hogy ez most miért...kb. a Crysis 2 város alatti láthatatlan vízrendszert tesszellálós esete jut eszembe. :D A Blair Witch-nél sem igazán tudták használni a licenszelt Unreal motort, ott is kb. 40+ FPS-t láttam az erdőben nappal, de sok a panasz rá, állítólag rajta vannak a fejlesztők...meg még volt ez-az mostanság, de köze nincs ezeknek ahhoz hogy hol tartunk egy generációban, hanyag munkák mindig is lesznek. :)
    Az meg számomra fura hogy az alap PS4-re meg Xbox-ra még kierőltetik az ilyen Control-féle játékokat, amikor a PC-s GPU éhségből kiindulva ugyan miféle futást várna egy öreg HD7770-szerű grafikus procitól az egyszeri gamer? PC-n a hivatalos minimum az R9 280X avagy HD7970 GHz Edition...ami csak shader egységekben mérve is kiteszi több mint háromszor, de általános teljesítményben is több mint kétszer. Lassan el kellene már engedni ezeknek a jelenlegi generációt anno bevezető öreg konzoloknak a kezét, mert kezdenek már oda jutni mint ahol a PS3 meg X360 volt az utolsó utáni végleg elavult évükben, amikor kínszenvedés lehetett a fejlesztők számára a játszható framerate kicsiholása belőlük. :)

    #101973: SSD-ből mindenképp NVMe, a SATA3 sebessége már valszeg nem lesz az igazi a next-gen játékokhoz, ha a PS5-ben is hiper-szuper "high speed SSD" lesz. A Ryzen 5 3600 tőlem is kap egy szavazatot többek között az X-mentes 3700 elérhetőségének hiányában. A nemrég közzétett németországi kisker eladásokban magasan veri az Intel számait egymagában is az AMD-s felhozatalból. Csak ugye az rondít az összképbe hogy egy 3700-szerű alapja lesz a PS5-nek állítólag, így kérdéses hogy a 3600 hosszútávon mennyire lesz optimális választás. Az új VGA árak meg olyan csúnyák most a kategóriákhoz mérten magas alapárastól, meg sz4r forint árfolyamostól mindenestől, hogy leginkább nem vennék semmit...ha beesne a mostani 120 ezerről 100e Ft köré a kifutó RTX 2060, akkor 1080p RTX+DLSS ízelítőnek ajándék lenne, de 150e Ft magasságában nehéz értelmezni a Super kiadást, akkor már 160-ért 2070. Vagy Gianninál láttam MSI 2070S Ventus-t 175e Ft körül, ami még vonzóbb ajánlat, mivel betonbiztos tuninggal nyalja a 2080 szintjét, az meg bőségesen 200e Ft felett fut.
    Utoljára szerkesztette: broman191, 2019.09.02. 22:11:20