Lords of the Realms, Conqueror AD. 1086 és az ősöreg C64-es Medieval Lords RTS/KOS keveréke ...
-
Papiczky #982 Üdv mindenkinek!
A lentebb SPZ2 néven regisztrált felhasználó vagyok.
Örömmel tudatom, hogy az "Erdély" módosításom immáron 2.0-ás verziója közelében jár, mely egyaránt tartalmaz javításokat és bővítéseket! A módosítás még nincs kész, elképzelhető, hogy lesznek még bővítések, módosítások.
- HIBA JAVÍTVA:Erdély semleges kapcsolatokkal rendelkező terület volt, ezért zavaró tényezőként volt jelen a játékban. Tulajdonképpen senki nem támadta meg és mindenki elfogadta a kereskedelmi egyezményeit. Ez a hiba javítva. Szomszédai negatív és pozitív kapcsolatokat is ápolhatnak Erdéllyel.
- MÓDOSÍTÁS:Magyarország az európai lovasíjászok helyett (Horse Archer) sztyeppi lovasságot képezhet ki. Ez történelmileg jobban igazodik nemzetünkhöz.
- MÓDOSÍTÁS:[b]Magyarországon nincs többé mód szláv katonai egységek kiképzésére (Slavonic Axeman, Slavonic Bowman) helyettük Axeman és Bowman egységek képezhetők ki.
- [b]MÓDOSÍTÁS:[b]Az Erdélyi vajdaság vallása nem ortodox hanem pogány, mivel az Erdélyi vezetőrétegen kívül nem sokan vették fel a kereszténységet a térségben.
- [b]MÓDOSÍTÁS:A pogány vallású országok korábban 30%-os pénzcsökkenéssel számolhattak vallásuk miatt. Ez a szám 20%-ra csökkent.
- MÓDOSÍTÁS:Az iszlám vallású birodalmat 5%-os aranybónuszt kapnak vallásuk után.
- BŐVÍTÉS:Erdélyben kiképezhető egy helyi különleges lovas egység a Székely. Rendkívül jó lovasíjász ám gyenge közelharcos. Ez az egység kizárólag Erdélyben található meg.
- BŐVÍTÉS:A 12. szintet elért városok 50 egységnyi élelmiszer tárolási bónuszt kapnak.
- BŐVÍTÉS:A keresztény vallású nemzetek számára bekerült a játékba egy új épület, a Kórház (Hospital), a muszlimok számára pedig az értékekben ezzel azonos Zawiya. Ezek az épületek csökkentik a város aranymennyiségét négy ponttal de növelik a környéken élő munkások számát falvanként egy ponttal, továbbá boldogságot és kevés ostromvédelmet biztosítanak.