Lords of the Realms, Conqueror AD. 1086 és az ősöreg C64-es Medieval Lords RTS/KOS keveréke ...
  • Papiczky
    #1267
    Elkészült a mod! :)

    Letölthető a szokásos helyről: http://spz.uw.hu
    Vagy direkt linken keresztül: http://spz.uw.hu/index_elemei/letoltes/erdelymod3.0.0.zip

    FŐBB TULAJDONSÁGOK:
    - Erősebb ellenfelek
    - Új királyságok minden korszakban
    - Vallási egyensúly
    - Pogány vallási épületek
    - Új nemzet nevek mint: finn, skót, portugál, ős magyar.
    - Új skót tartomány
    - Egység változások és javított egyensúly
    - Lovag változások

    Pogány vallási épületek:
    http://spz.uw.hu/index_elemei/kepek/poganyepuletek.JPG

    Skót tartomány:
    http://spz.uw.hu/index_elemei/kepek/skot.jpg


    Az összes változás, részletesen leírva:

    Általános változások:
    - A játék mindhárom nehézségi szinten nehezebb.
    - A legnagyobb szintű városok 50 egységnyi élelmiszer tárolási helyet kaptak.
    - Több tartomány át lett nevezve a pontosság érdekében. – nagyobb részük elvain „Holy Rome” módosításából lett másolva!
    - A katolikus vallású államok pénz bonusza 30%-ról 20%-ra csökkent.
    - A kiátkozott katolikus országok bevétele 10%-al csökkent.
    - A pogányok pénzét csökkentő vallási hátrány -30%-ról -20%-ra változott.
    - A pogányok hosszabb idő alatt váltják át a meghódított tartományt saját vallásukra.
    - Az iszlám vallású államok 5%-os pénz bonuszt kaptak.
    - Az ortodox államok -3-as morál bónusza -2-re nőtt.
    - A független ortodox államok +1 morál bónuszt kaptak.
    - A lázadók erősebbek.
    - A dzsihádok olcsóbbak.
    - A „Kingdom power” egyes cselekményeknél kevésbé, vagy jobban csökken.
    - Néhány apróbb változás a keresztesekkel kapcsolatban
    - A gépi játékos többféle épületet épít, így növekszik a bevétele és jobb egységeket toboroz.
    - A játékban több apróbb hibajavítás.

    Lovagok változásai:
    - A „Trader” magasabb szinten több hasznot termel, ha városban tartózkodik.
    - A „Builder” magasabb szinten több munkást biztosít.
    - A „Farmer” magasabb szinten több ételt termel, ha városban tartózkodik.
    - A „Cleric” magasabb szinten több könyvet biztosít, ha városban tartózkodik.
    - A „Tactics” képesség értékei 30-40-50%ra változtak.

    Magyar változások:
    Alapvetően történelmileg hűbb Magyarország és magyar nemzet.
    - Magyarország számára a korai időszakban „Horse Archer” helyett „Steppe Cavalry”-t vált kiképezhetővé.
    - A játék kezdeti időszakában „Man at arms” helyett „Heavy swordsman” vált kiképezhetővé.
    - Magyarországon már nem lehet „Slavonic Axeman”-t és „Slavonic Bowman”-t kiképezni, helyettük „Axeman” és „Bowman” vált kiképezhetővé.
    - A magyar királyi családok javítva lettek.
    - A játék korai korszakába bekerültek „Transylvania” és „Ajtony” királyságok.
    - Új magyar nevek lettek hozzáadva a játékhoz, illetve a meglévők ki lettek javítva.
    - A többjátékos módban lehetségessé vált magyar katonai egységeket kiválasztani a „Magyar units” opció alatt.
    - „Bánát” és „Hungaria” és „Transylvania” tartományban lehetséges „Steppe Cavalry” kiképzése.
    - „Hungaria” tartomány kapott egy plusz falut.
    - Erdélyben, a játék középső korszakán lehetséges „Teutonic Champion” kiképzése.

    Királyságváltozások:
    - Több új játszható királyság lett a játékba beletéve (pl. Cornwall) – a legtöbb elvain „Holy Rome” módosításából lett másolva!
    - Több királyi család meg lett változtatva. – javuk elvain „Holy Rome” módosításából másolva!
    - Rengeteg új királyságegyesítő küldetés került bele a játékba – elvain ’”Holy Rome” módosításából másolva!
    - A cseh nevek ki lettek javítva, illetve bővítve – elvain „Holy Rome” modjából
    - Az egyes nemzetek nevei nem ABC sorrendűek többé.
    - Horvátország számára a játék kezdeti időszakában „Man at arms” helyett „Heavy swordsman” vált kiképezhetővé.
    - Horvátország képes „Slavonic Bowman” egységeket kiképezni.
    - Lengyelország számára a „Slavonic Axeman” helyett „Heavy swordsman” vált kiképezhetővé a korai korszakban.
    - Lengyelország számára a „Slavonic Axeman” helyett „Man at arms” vált kiképezhetővé középső és a kései korszakban.
    - Az orosz államok tudnak „Heavy swordsman” egységet kiképezni.
    - A játék „late” korszakában lehetséges „Heavy swordsman”-t kiképezni „Moldavia” és „Wallachia” tartományokban.
    - A keresztes országok javítva lettek (Jeruzsálemben sajnos néha előfordul, hogy európai helyett arab arcképeket mutat a játék, oka egyelőre ismeretlen).
    - Javított volgai bolgár nemzetiség.

    Tartományi változások:
    - A következő tartományokban lehetségessé vált a „Halberdier” katonai egység kiképzése: Buda, Bohemia, Krakow, Istria.
    - Több tartományban új egységek váltak kiképezhetővé.
    - Jeruzsálemben lehetségessé vált „Templar” kiképzése a katolikusok számára.
    - Jeruzsálemben lehetségessé vált „Saracen” kiképzése a muzulmánok számára.
    - Jeruzsálemben a játék korai és kései időszakában muszlim egységek képezhetőek ki. Úgy mint: „Saracen”, „Deser Archer” és „Desert Spearman”.
    - Jeruzsálemben a játék középső korszakában európai katonai egységek képezhetőek ki. Úgy mint: „Swordsman”, „Archer” és „Spearman”.
    - Néhány balkáni a tartományban lehetséges „Heavy swordsman”-t kiképezni.
    - Néhány tartományban korszakonként eltérő egységek képezhetők ki.

    Új tartomány:
    Lothian
    - A játékba egy új skót tartomány került be, amely a harmadik a sorban.
    - A korai korszakban „Lothian”, a későbbiekben pedig „Scotland” királysághoz tartozik.
    - Kiképezhető egységek: „Peasant”, Highlander”, „Archer”, „Swordsman”, „Spearman”, „Cavalry”.
    - Kistérségi részei: 1 kikötő, 4 település.

    Egység változások:
    - A „Highlander” katonai egység fizikai sebzése megnőtt.
    - A „Highlander” katonai egység morálja 0-ról +1-re nőtt.
    - A „Viking” katonai egység sebzése megnőtt.
    - A „Peasant” egységek nagyobb sebzést okoznak a lovasságnak, vasvilláik segítségével.
    - A „Bowman” és az „Axeman” egységek létszáma 20-ról 30-ra nőtt, hogy szláv megfelelőikkel egyenlő számban legyenek.
    - A „Slavonic Axeman” és a „Slavonic Bowman” morálja -2-ről -1-re nőtt.
    - A „Saracen” muszlim egység morálja 0-ről +1-re nőtt.
    - A „Mongol” egység morálja 0-ről +3-ra nőtt.
    - A „Steppe Cavalry” 5 pontos védelmi értéket kapott. 0-ról növelve.
    - A „Norman” egység 5 pontos védelmi értéket kapott. 0-ról növelve.
    - A „Swordsman” katonai egység 1 védelmi értékpontot kapott. 0-ról növelve.
    - A „Light Cavalry” katonai egység 1 védelmi értékpontot kapott. 0-ról növelve.
    - A „Desert Cavalry” katonai egység 1 védelmi értékpontot kapott. 0-ról növelve.
    - A „Hobilar” katonai egység 1 védelmi értékpontot kapott. 0-ról növelve.
    - A „Spearman” és a „Desert spearman” sebzése kis mértékben megnőtt.
    - A „Desert spearman”-ok kicsivel kitartóbbak a csaták során.
    - A „Templar” egység ezen túl 20 helyett 25 emberből áll.
    - A „Mongol” egység +3 morált kapott.
    - A „Heavy swordsman” egység több helyen képezhető ki.
    - A „Varagian” egység hatásosabb erdőben harcolva.

    Épület változások:
    - A „Docks” épület ezentúl nem a „Fishmonger”-ből fejleszthető, hanem önálló épület, amiből a „Harbour” és az „Admiralty” fejleszthető tovább.
    - A „Stable” épület ezentúl +1 élelmet biztosít a városban.

    Újdonságok:
    - A játékba belekerült egy új épület a pogányok számára a „Holy Grove”. Ez egy könyvet és két további aranyat biztosít a városodban.
    - A „Holy Grove” épület továbbfejleszthető „Sacred Place”-re, amely a pogányok legmagasabb szintű vallási épülete. Építéséhez ugyanazok a feltételek, de más épületek kellenek, mint a keresztény „Cathedral” és a muszlim „Holy Mosque”-hez. Aranyat, elégedettséget, ostrom védelmet és könyveket biztosít.
    - A játékba több új nemzet nevei belekerültek: kun, besenyő, ősi magyar, mongol, horvát, szlovén, holland, dán, norvég, svéd, finn, porosz, litván, skót, walesi, ír, portugál, katalán, volgai bulgár.