Lords of the Realms, Conqueror AD. 1086 és az ősöreg C64-es Medieval Lords RTS/KOS keveréke ...
  • Papiczky
    #1256
    Sziasztok!

    Először is örülök, hogy egyre többen nézünk be ide, ebbe a témába, méltatlanul elhanyagolt játék ez a Knights of Honor. Sajnálom, hogy nem jelent meg hozzá még egy patch, mert pár hiba akad a játékban, amelyek sokkal inkább esztétikai, mintsem játékmenet befolyásoló jellegűek. Párat megpróbáltam kijavítani itt az Erdély mod 2.7-es verziójával. Javaslom, hogy töltsétek le a a weboldalon található "terrain" modot is, amelyet egy másik felhasználó modjából másoltam ki. Sokkal élénkebbek lesznek tőle a terep színei, látványosabb a játék tőle.

    Vélemények, javaslatok, építő jellegű kritikák jöhetnek, örömmel fogadom őket, hogy így még jobbá tegyük ezt a nagyszerű játékot.

    © mezeimezei
    Köszönöm szépen! :) Bízom benne, hogy ki fogod próbálni a módosításom, ha megteszed, mindenképp ezzel a legújabb, 2.7-es verzióval tedd! :) Az Európa térképen valóban nagyon jó lenne multizni! :) Úgy teljes mértékben verhetetlen lenne a játék! Elképesztő élmény lenne, sajnálom, hogy a készítik kihagyták ezt a játékból. A Crusader Kings 2-t mindenképp ki akarom próbálni, meglátjuk hová vezet a dolog! :)


    Az Erdély mod 2.7-es verziója immáron letölthető a következő linkről:
    Erdély módosítás 2.7 letöltés


    A változások (hosszú) listája pedig itt olvasható:

    Általános változások:
    - A játék mindhárom nehézségi szinten nehezebb.
    - A legnagyobb szintű városok 50 egységnyi élelmiszer tárolási helyet kaptak.
    - Több tartomány át lett nevezve a pontosság érdekében. – nagyobb részük elvain „Holy Rome” módosításából lett másolva!
    - A katolikus vallású államok pénz bonusza 30%-ról 20%-ra csökkent.
    - A kiátkozott katolikus országok bevétele 10%-al csökkent.
    - A pogányok pénzét csökkentő vallási hátrány -30%-ról -20%-ra változott.
    - A pogányok hosszabb idő alatt váltják át a meghódított tartományt saját vallásukra.
    - Az iszlám vallású államok 5%-os pénz bonuszt kaptak.
    - Az ortodox államok -3-as morál bónusza -2-re nőtt.
    - A független ortodox államok +1 morál bónuszt kaptak.
    - A lázadók erősebbek.
    - A dzsihádok olcsóbbak.
    - A „Kingdom power” egyes cselekményeknél kevésbé, vagy jobban csökken.
    - Néhány apróbb változás a keresztesekkel kapcsolatban
    - A gépi játékos többféle épületet épít, így növekszik a bevétele és jobb egységeket toboroz.
    - A játékban több apróbb hibajavítás.

    Lovagok változásai:
    - A „Trader” magasabb szinten több hasznot termel, ha városban tartózkodik.
    - A „Builder” magasabb szinten több munkást biztosít.
    - A „Farmer” magasabb szinten több ételt termel, ha városban tartózkodik.
    - A „Cleric” magasabb szinten több könyvet biztosít, ha városban tartózkodik.

    Magyar változások:
    Alapvetően történelmileg hűbb Magyarország és magyar nemzet.
    - Magyarország számára a korai időszakban „Horse Archer” helyett „Steppe Cavalry”-t vált kiképezhetővé.
    - A játék kezdeti időszakában „Man at arms” helyett „Heavy swordsman” vált kiképezhetővé.
    - Magyarországon már nem lehet „Slavonic Axeman”-t és „Slavonic Bowman”-t kiképezni, helyettük „Axeman” és „Bowman” vált kiképezhetővé.
    - A magyar királyi családok javítva lettek.
    - Erdély a korai korszakban játszható tartománnyá vált.
    - Ajtony (Bánát) a korai korszakban játszható tartománnyá vált.
    - Új magyar nevek lettek hozzáadva a játékhoz, illetve a meglévők ki lettek javítva.
    - A többjátékos módban lehetségessé vált magyar katonai egységeket kiválasztani a „Magyar units” opció alatt.
    - „Pannonia” és „Hungaria” és „Transylvania” tartományban lehetséges „Steppe Cavalry” kiképzése.
    - Erdélyben a játék középső korszakán lehetséges „Teutonic Champion” kiképzése.

    Királyságváltozások:
    - Több új játszható királyság lett a játékba beletéve – a legtöbb elvain „Holy Rome” módosításából lett másolva!
    - Több királyi család meg lett változtatva. – javuk elvain „Holy Rome” módosításából másolva!
    - Rengeteg új királyságegyesítő küldetés került bele a játékba – elvain ’”Holy Rome” módosításából másolva!
    - A cseh nevek ki lettek javítva, illetve bővítve – elvain „Holy Rome” modjából
    - Az egyes nemzetek nevei nem ABC sorrendűek többé.
    - Horvátország számára a játék kezdeti időszakában „Man at arms” helyett „Heavy swordsman” vált kiképezhetővé.
    - Horvátország képes „Slavonic Bowman” egységeket kiképezni.
    - Lengyelország számára a „Slavonic Axeman” helyett „Heavy swordsman” vált kiképezhetővé.

    Helyi változások:
    - A következő tartományokban lehetségessé vált a „Halberdier” katonai egység kiképzése: Buda, Krakow, Istria.
    - Több tartományban új egységek váltak kiképezhetővé.
    - Jeruzsálemben lehetségessé vált „Templar” kiképzése a katolikusok számára.
    - Jeruzsálemben lehetségessé vált „Saracen” kiképzése a muzulmánok számára.
    - Jeruzsálemben a játék korai és kései időszakában muszlim egységek képezhetőek ki. Úgy mint: „Saracen”, „Deser Archer” és „Desert Spearman”.
    - Jeruzsálemben a játék középső korszakában európai katonai egységek képezhetőek ki. Úgy mint: „Swordsman”, „Archer” és „Spearman”.

    Egység változások:
    - A „Highlander” katonai egység fizikai sebzése megnőtt.
    - A „Highlander” katonai egység morálja 0-ről +1-re nőtt.
    - A „Viking” katonai egység sebzése megnőtt.
    - A „Peasant” egységek nagyobb sebzést okoznak a lovasságnak, vasvilláik segítségével.
    - A „Bowman” és az „Axeman” egységek létszáma 20-ról 30-ra nőtt, hogy szláv megfelelőikkel egyenlő számban legyenek.
    - A „Slavonic Axeman” és a „Slavonic Bowman” morálja -2-ről -1-re nőtt.
    - A „Saracen” muszlim egység morálja 0-ről +1-re nőtt.
    - A „Steppe Cavalry” 5 pontos védelmi értéket kapott. 0-ról növelve.
    - A „Norman” egység 5 pontos védelmi értéket kapott. 0-ról növelve.
    - A „Swordsman” katonai egység 1 védelmi értékpontot kapott. 0-ról növelve.
    - A „Light Cavalry” katonai egység 1 védelmi értékpontot kapott. 0-ról növelve.
    - A „Desert Cavalry” katonai egység 1 védelmi értékpontot kapott. 0-ról növelve.
    - A „Spearman” és a „Desert spearman” sebzése kis mértékben megnőtt.
    - A „Desert spearman”-ok kicsivel kitartóbbak a csaták során.

    Épület változások:
    - A „Docks” épület ezentúl nem a „Fishmonger”-ből fejleszthető, hanem önálló épület, amiből a „Harbour” és az „Admiralty” fejleszthető tovább.

    Újdonságok:
    - A játékba belekerült egy új épület a pogányok számára a „Holy Grove”. Ez egy könyvet és két további aranyat biztosít a városodban.
    - A „Holy Grove” épület továbbfejleszthető „Sacred Place”-re, amely a pogányok legmagasabb szintű vallási épülete. Építéséhez ugyanazok a feltételek, de más épületek kellenek, mint a keresztény „Cathedral” és a muszlim „Holy Mosque”-hez. Aranyat, elégedettséget, ostrom védelmet és könyveket biztosít.
    - A játékba több új nemzet nevei belekerültek: kun, besenyő, mongol, horvát, szlovén, holland, dán, norvég, svéd, finn, porosz, litván, skót, walesi, ír, portugál, katalán.