Lords of the Realms, Conqueror AD. 1086 és az ősöreg C64-es Medieval Lords RTS/KOS keveréke ...
  • Papiczky
    #1239
    Vastagabb folyókat sajnos nem lehet rajzolni, semmikép. :( Szerettem volna létrehozni egy saját térképet, de sajnos nem tudom összehozni, elkészítem a terepet és ennyi, a többi nem jön össze.

    A székelyt azért vettem ki, mert feleslegesnek találtam, sajnos. Ha lenne külön ikonja és animációja, úgy értem teljesen saját, akkor több értelmét látnám.

    Kicsit vicces, de megint találtam pár dolgot amivel meg lehetne edzeni a modot - és ezzel együtt a játékot is - ezért már a 2.6-os verziónál tartok. Kicseréltem többeközött a pogány "Holy Place" ikonját, most már pont olyan mint a többi épületé, gyönyörűen beilleszkedik a sorba. Kivettem a két kórház épületet is, szerintem feleslegesek voltak...

    A változások:

    - A pogányok hosszabb idő alatt váltják át a meghódított tartományt saját vallásukra.
    - A lázadók erősebbek.
    - A dzsihádok olcsóbbak.
    - A „Kingdom power” egyes cselekményeknél kevésbé, vagy jobban csökken.
    - Néhány apróbb változás a keresztesekkel kapcsolatban
    - A gépi játékos többféle épületet épít, így növekszik a bevétele és jobb egységeket toboroz.
    - A „Trader” magasabb szinten több hasznot termel, ha városban tartózkodik.
    - A „Builder” magasabb szinten több munkást biztosít.
    - A „Farmer” magasabb szinten több ételt termel, ha városban tartózkodik.
    - A „Cleric” magasabb szinten több könyvet biztosít, ha városban tartózkodik.