THE FALL: LAST DAYS OF GAIA
  • b-type
    #688
    Van azért pár dolog amin én spec. változtatnék:
    1- zavar hogy a kereskedővel való beszédablakban nem lehet kitárazni...gyakran ez miatt kell megszakítani, és újra szöszölni a zsákban.
    2- Túl soka kacat mindenhol, és itt nem a sok kacat a gáz, hanem a mindnehol, a Divine Divinity-ben is here leesett amíg mminden bokrot átkutattam, minden követ megmozgattam amire elegendő volt az erőm.
    Itt is muszáj szétnézni, mert frankó cuccokat lehet találni, de öli az ideget végigbogarászni egy falut szvsz.
    3- pláne hogy szórakoztatás címén kisebb-nagyobb cuccokért végigkacagtatok megint mindenkit, meg ugye az alap párbeszédek. ..ha még zsebeskednék is már őszen ülnék a gép előtt.
    4- kicsit kevés az infó...mondjuk ez inkább tetszik mint nem :)))
    de szal a tköm tudja miket kombináljak, meg oké túlélő csáveszem fürgén ássa a kútakat na de aztán onnan tovább....
    ..nem baj majd rájövök egyszer :DDDD
    Vmint remélem nem tünnek el a ládából a cuccok meert pont most pakoltam le....kicsit kevés a hely, kell a páncélos daraboknak, kell a fegyvereknek (legalább kettő meg egy kötelező kés, és alig marad vmi hely a maradéknak..:(

    Vmint a kéziköny ír vmi olyasmit hogy érdemes 100+ menni a hozzáértésekkel (legalább egyel gondolom) mert akkor adja meg a 100%-t, az adottságok kijönnek 99-s értéknél is.

    Szívogatok néha, 6-n megyünk, sztem max 5 főre faragom vissza, ha a dokit ki tudom váltani (nagyon gyík szegényem, még egy inteligens meg nem kell a bandába)
    de nehéz szinten egyenlőre így oké ismerkedősbe.
    ...azért azt nehezen nézem el hogy 3 szarvast nem tudtam megvadászni mert kiszorultak a map szélére és nem kaptam rájuk ikont, csak a nagytérképet :(( grrr :DD