THE FALL: LAST DAYS OF GAIA
-
#1282
na, elmult napok tapasztalatai: rájöttem 2 kiváló képességre, amivel tulajdonképpen még tovább birom növelni a szolozás fogalmat, lévén Incrase Morale-al a ritkán használt skilleknél (nagyjából minden ami nem harci) +20%ot ad, így azt nem is kell megtanulni... valamint rájöttem hogyan tud az ember 18 hp-t szintenként kicsikarni 
ja, és mellesleg úgy veszem észre h a meggyőzés esélye *nem függ* a karizmától - 100-as (illetve 80+20as) képzettséggel simán ment mindennek és mindenkinek a meggyőzése. (bár lehet magas karizmával kisebb skillel is ment volna)
KH: ha az ember összerak egy amolyan "tippek, trükkök" útmutatót - melyik skillt meddig érdemes fejleszteni, hogyan használjuk jól, stb -, felkerülhetne az oldaladra?
más, egy kis dühöngés, de ez már spoilerben:
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!gratulálok a készítőknek, a crpg fogalmát mint olyat azért az árnyak bázisán sikerült egy szépen pofánköpni... jó játék lenne ez a The Fall, de a történet iszonyat kiszámítható, és... *mi a fenéért nem lehet az elnök mellé állni*? ott egy rakás szürkebőrű nyomorék akik 20 éves korukig élnek, valamint a hugomból és még ki tudja hány emberből is ilyen szörnyszülöttet csináltak, és NEKIK KELL SEGÍTENEM? segíteni, hogy a kultúra maradványait és a civilizációt mint olyat romba döntsék - 20 év alatt nem sok mindent lehet ugyanis megtanulni ugyebár... ha máshogy gondolom, meg lelő a kis géppisztolyával, amin a karakterem normális esetben csak röhögne, de így *meghal*? ugyanmár, ez egyszerűen szánalmas és nevetséges. aztán meg a nyálcsorgatás hogy "jajj, az árnyak összeraktak és meggyógyítottak" de jó nekem, szívem szerint én kiírtottam volna az összeset. miért nem lehetett ezt is olyan kellemes, nem lineáris játékként összerakni, mint Falloutot és Fallout 2-t, ahol ha akartál - legalábbis kettőben biztos - végigmehettél úgy is az egész játékon hogy nagyjából mindenkit kiírtottál?