Megin 1 ellenfél az FPS palettán!
  • grebber
    #79
    Vivisector: Interjú Wells Úr Szörnyei

    Sogun, 12:01 - PC - Játék: Akció


    (GameCloud) Az Oroszországban már megjelent Vivisector jelenleg várja, hogy angolra fordítsák és kiszivattyúzzák belőle a sok fölösleges vodkát. Valentine Jeltisevvel, az Action Forms PR menedzserével készült interjú összefoglalása következik. Elmondható a Vivisector egészéről a grafikai kidolgozás igényessége. Aki látta a tréler elején a betondurva logójukat, ízelítőt kaphat az orosz csapat profizmusából.

    Az FPS kamera előtt, kezünkben tartott puskák és egyéb fegyverek kialakítása masszív és meggyőző. A szörnyek valószínűleg nagyfelbontású, extrém szuper modellek leegyszerűsített változatai, mert még alacsony polygonszámmal is jól néznek ki. Szépen csillog a pixel shaderekkel megfejelt, átlátszó víz. Nyugtalanító érzetet kelt a fenyegetően sűrű köd. Jólesik ránézni az égre. Éjjel a világítás pedig hangulatos. Az a láthatatlanság technológiával felturbózott tigris szörny pedig elképesztően durván fest. Ráadásul fegyvereink lövedékei felhasítják az ellenfelek testét és az széjjelrobbanó darabok mellett előtűnnek belső részek, a lefaragott irha és csontok alól.

    Herbert George Wells [jobbra fent] több mint száz évvel ezelőtt, 1896.-ban kiadott regénye ihlette meg a fejlesztőgárdát. A Vivisector sztorijában Dr. Moreau szigetére látogatunk el egy felmentő kommandóscsapat élén. Eltűnt bajtársainkat keressük és rátalálunk egy őrült tudósra, aki harcra idomítja és genetikailag masszírozza lényeit. Természetesen mindez csak a kezdet. Az igazi szórakozás csak ezután kezdődik! A pályák 24 óriási szabadtéri és beltéri részeken kaptak helyet. Dzsungeltől az ipartelepen és titkos bázisokon át a havas hegyekig mindenféle helyszíneket bekommandózunk. 20 féle hagyományos és futurisztikus fegyvert markolunk csaták közben.

    Az őrült doki kísérletei nagyjából három fő fejlődési stádiumra bonthatók, melyek során készített szörnyek drasztikusan eltérnek és szépen nő a veszélyességi fokozatuk. Brutális Főszörnyek ígérkeznek a legszórakoztatóbb játszótársaknak. Egyedi ellenfelek eltérő irtási stratégiát igényelnek, ezzel a gárda megakadályozta, hogy unalomba fulladjon a Vivisector. Multiplayer élvezet kimarad. Szerepjátékokhoz hasonlóan fejleszthetjük a főszereplőt, képességpontjait tetszés szerint növelhetjük. A szörnyek testébe becsapódó golyók helyét pontosan mutatja a 3D motor, így folyamatosan állíthatunk a célzásunkon. Soldier of Fortune-ban látott csonkoló hentesmunkák itt művészi igényességgel kivitelezhetők.

    A 3D motort a legmodernebb fícsörökkel hizlalták fel. Változó időjárás, hajladozó fűtenger, animált hátterek, szőrös ellenfelek, rongybaba fizika, átlőhető falak, pajzsnak felkapható és magunk elé tartható tárgyak, ellenségek fejéhez vágható berendezés figyelnek be. Oroszhonban népszerű játékmagazinokban tízből 8.5 pontot kapott a a Vivisector.

    info: Hardwired