#19987
Magad is leírtad a válaszokat. Valószínüleg difi, de nem írtad milyen talajon. Murván nem gond szerintem ha többet zár, csak máshogy kell vezetni. Persze jobb, ha azért nem 70%-ra állítod.
A futóműben pedig el kell találni a rugók és a lengéscsillapítók összhangját. Túl kemény gátló puha rugóval szar lesz, de ha pattog akkor túl kemény a rugó és a gátló alulcsillapít. Probáld keményíteni a rugóhoz, hogy tudjon dolgozni, mert így a rugó végzi a csillapítást ezért pattog. Vagy puhítasz a rugón. Ne felejtsd el, hogy nem versenypályán vagy, tehát elég huplis azért az aszfalt, ne keményítsd túl a dolgot. WTCC-ben használnak 12 kgf/mm körülieket, szerintem neked 8-9-10 körül elég kéne, hogy legyen. Persze ez egy játék kisérletezd ki.