bannerrbr.jpg


Mielőtt kérdezel - használd jobb felül a Keresőt.
  • steweee
    #19972
    mert biztosan egy szerény alkat vagy. én tolom neki ezerrel, bár már nem úgy mint évekkel ezelőtt. nagyon ritkán "versenyzek" közúti forgalomban, mert veszélyes. nem volt balesetem, de önerőből elkerültem már vagy 8-at ami igazán komoly, akár halálos is lehetett volna.

    300.000 km-nél járhatok. nyilván az igazi versenyzőknek sokkal kiélezettebbek a képességeik, és a lehetőségük is a gyakorlásra meg a versenyzésre. nekem csak ladám volt erre a célra anno. 5 éve egy C5-ös, előtte toyoták. hát ez se sportkocsi, de azért 180-al legutóbb is "letoltam" szinte mindenkit a német pályákon vele. főleg ott érdekes, ahol van mondjuk egy 100-as korlátozó, nem kell lassítani külföldi rendszámmal... ott már eléggé kijön a sebességkülönbség. de amúgy se vezetnek túl jól ,csak óvatosan, néhány kivétel azért akad jó kocsikkal.

    nagyon sok autós játékkal játszottam már, és elég jó vagyok benne. ezért mertem azt állítani, hogy kormánnyal nekem furcsán irányíthatatlannak tűnt elsőre, de ez lehet beállítási probléma is, vagy csak simán nem éreztem rá a virtuális összhangra. igaz a kormány se egy túl komoly darab.

    egyébként aki emléxik a dodge viper racing nevű progira 1998-ból és a korosztályom, annak biztosan kellemes emlékei fűződnek hozzá. most amúgy is a retro wr2-t jáccogatom alkalmanként más mellett. akkor volt újdonság a 3dfx-es kártya, ha jól emléxem vmi voodoo banshee vagy valami hasolnó volt nekem, vagy éppen akkor cseréltem vmi d3d-re ami vitte. érdekes volt akkoriban, hogy fékezni is kell a kanyarok előtt, sőt legjobb megjegyezni a pálya kritikus szakaszait a verseny előtt, mert az egész szezonba csak úgy lehet jó eredményt elérni, vagy megnyerni.

    na, ez akkoriban forradalmi volt. és amúgy komolyan mondom hogy néhány szezon után jobban vezettem. pedig akkor már 3 éve volt jogsim :)