bannerrbr.jpg


Mielőtt kérdezel - használd jobb felül a Keresőt.
  • Alexease
    #1321
    A konzolos jatekoknal sokat szamit a render engine, ami nagyon sokat dob a kinezeten, meg ha kevesebb is a poligon vagy kisebb a textura. Azert ott a realtime tukrozodes, csillogas, fenyek, arnyekok, elelmosas, motionblur, fust, kod, por, melyseg elesseg szamitas nagyon sokat szamit.

    PC-n altalaban baszott nagy modeleket hasznalnak, irtozat meretu texturakat (ami bazi nagy, de sokszor tul szines, otlettelen, muanyag stb.), es "kezdetleges rendert". A mai napig nincs onarnyek, altalaban kamu tukrozodesek vannak, egyszerubb vetett arnyekok stb.

    Ha PC-n felismernek, hogy eleg a 800x600 elsimitasokkal, kissebb texturak de rengeteg es foto szeru, igenyes, kevesebb poligonbol allo, valtozatosabb objektumok, stb., sokkal latvanyosabb dolgokat lehetne elocsalni ezekbol az atomeromuvekbol.