• hykao
    #9836
    Igen, közelharc még kidolgozásra vár, bár igazából nekem annyira nem hiányzik, hisz már régen rossz, ha közelharcra kerül a sor egy ilyen játékstílusban... :)

    A kard is elég furán áll az ellenfelek kezében, akik inkább doom-os karmolászó mozdulatokat tesznek, miközben a kard/tőr csak úgy lebeg a kezüknél. :) ...és akár 3 méterről is megsebeznek...de mint mondtam, ez felfogható akár nehezítésnek is, hisz mindenképp kerülendők az ilyen helyzetek egy thief stílusú játéknál.

    Nekem olyan gondom volt, hogy az egyik emberke, akitől meg kell szerezni a kulcsát, a hátára érkezett leütés után, és utána már az istennek sem sikerült megfordítanom, hogy hozzáférjek a kulcshoz. (bár lehet, hogy külön billentyű szolgál a "felvett" "tárgyak" forgatására)