• RMarvin
    #10069
    Játék és pl. zene terén is nagyon sokszor igény (és ígéret) a gyökerekhez való visszatérés.
    1. kérdés: volt ilyesmire egyáltalán példa? (maradjunk a játékoknál)

    Érdekes, hogy a "fogyasztók" mennyire ragaszkodnak a régi és bevált receptekhez.
    2. kérdés: és mi van akkor, ha sikerült a gyökerekhez való visszatérés? Garancia az a régi siker megismétlésére? A fejlesztők is ugyanúgy tudják, hogy hiába óriási játék a Thief, idáig mindegyik alkotója bukásra ítéltetett, úgyhogy erre a kérdésre szerintem ők is zavarba jönnének egy pillanatra.

    Nagyon jó példa a Fan Mission: némelyik rendkívül jól sikerül, láttam olyanokat is (nem a Thiefnél) amelyik messze túlszárnyalja a gyárilag kiadott pályát ami érthető is. De jöhet akármennyi, egy idő után ráun az ember, mert semmi újdonságot nem nyújt: maradj sötétben, oltsd el a fáklyát, üsd le a katonát, pakold el, szabad az út.
    Úgyhogy remélem sok-sok újítást beleraknak a fejlesztők.
    3. kérdés: ti milyen újításokat vártok?

    (nekem nagyon bejönne, ha a leütöttek előre nem kiszámítható idő után felkelnének. Anno az első rész első leütése után kb 10 percig ott szobroztam az elterült katona mellett, mert azt vártam, mikor kel fel)