#5973
Ha már itt tart a vita, kicsit elemezgessük már a helyzetet!
Én szeretem a pilótafülke nézetet, meg a sok villódzó értelmetlen műszert, de:
Ezekben a játékok az űrhajók legközelebb a vadászrepülőgépekhez állnak. Azoknak az eredetijében a pilóta körbe tudja forgatni a fejét, szemmel tudja tartani az ellenséget, még akkor is, ha nem felé repül.
A játékokban bármennyire is el tudsz vonatkoztatni a külvilágtól, egy téglalap alakú képernyőt bámulsz. Körbenézni macera, de nagyon, csatában használhatatlan.. Ergo gyakorlatilag csak arra látsz, amerre repülsz. Ha még ezt is bekorlátozzák úgy 30-40% pilótafülkével, akkor aztán végképp alig látni. (Lásd Y-Wing)
Én nem tudom eldönteni, melyik a jobb, mindkét megoldásból vannak nagy kedvenceim. Az biztos, hogy nem emiatt lesz jó vagy rossz egy játék.