• BaLeeX
    #21
    Legjobb lenne egy olyan játékot csinálni ebben a stílusban, hogy van 2-3 főbb szál amik a player döntésétől függően befolyásolhatják a történetet, meg lenne rengeteg érdekesebb küldetés de ha valaki megcsinálná a főszálat akkor tudná folytatni a játékot és még akkor is lenne benne újdonság.
    De tudom, hogy ezt szinte lehetetlen megoldani, mivel hiába tesznek bele rengeteg fajta űrhajót meg küldetést, amint valaki mesgzerzi mindenből a legjobbat, unalmassá válik neki a játék.
    A sok érdekes küldetést is nehéz megvalósítani mert lehet pár új ötlet de ha azt többször ellövik akkor az is unalmas lehet és sok helyen leragadnak a "menj ide, pusztítsd el" típusú küldetéseknél.
    A legjobb megoldás talán egy online játék megalkotása lenne ahol a játékosok alakíthanták a történetet tetszés szerint és a programozók ennek függvényében alakítgatnák a játékot folyamatosan. De sajnos itt mo.-on sokaknak nincs lehetősége ilyen játékokkal játszani (pl. nekem sem lesz szerintem az elkövetkező 10 évben) az egyik, hogy ez havonta pénzbe kerülne gondolom, a másik meg hogy a sokat hirdetett adsl meg kábelnetes cégek hirdethetik az 50%-nál nagyobb lefedettségeket a tény az, hogy a 15000 lakosnál kisebb településeken még jó darabig álom marad az ilyen elérés nem beszélve pár nagyobb város városrészeitől is.
    Hopp, kicsit elkalandoztam. :)