Bard\'s Tale New Adventures
-
steweee #221 nos, végeztem vele. konklúzió
egy jó, mai szinvonalnak megfelelő játék, sok jó ötlettel, de közel sem tökéletes, maradtak benne hibák. igazából csak az a bosszantó ilyenkor, hogy ha kiadják tesztelésre néhány régi játékosnak, az első végigjátszásra megmondja hogy még miket kellene benne változtatni
1. a legfőbb hibája a játéknak hogy nyilazásnál az ellenfél nem reagál, ha nincs a képernyő szélén láthatóan, vagyis a látótéren kívül esik akkor ha lövöd sem támad.ez könnyítés bizonyos helyzetekben, de egyébként óriási bug és bosszantó mintsem jó
2. a játékidő elhúzására törekedve leginkább a vége felé megy az agyatlan kiútkeresés és hent. már a jól kidolgozott pályák a maguk kis "találtam egy zsákutcát de bizti lesz itt egy láda" is eltűnnek, inkább idegesítőek a hosszú menetelések és az újratermelődő szörnyek. inkább rövidíteni kellett volna a játékmenetem, persze nem bántva a sztorit, hogy kétszer is legyen kedve az embernek nekivágni, a párbeszédekben az ellentétes hangulatúakat is meghallgatni, illetve más harci képességeket fejlesztve
3. a harc viszont kiemelkedően jól sikerül, rpg-akció a nox nyomdokain, kell taktikázni, más és más ellenfelek ellen más idézett lények és fegyverkomból eredményesek, jók az artifaktok spechatásai, bár nem nagyon használtam őket easyn. viszont hiba hogy az upgradelt lények közül a tune listban nem világos hogy melyik az alapszintű és melyik a fejlesztett, bár meg lehet jegyezni, de azért jó lett volna ha vhol ezt jelzik.illetve a pillangószárnyas varázslónőt nem igazán értettem hogy mit is csinál, de egyébként hasznos volt néha
az ötletessége és a dalocskák mindenképpen kiemelik és egyedivé teszik a játékot, érdemes egyszer végigvinni könnyű fokozaton.én leginkább azt hiányoltam benne, hogy csak az egyszerű felülnézet van, hiába a szép 3d környezet, alig látni vmit a látnivalókból. igaz ezt a harcrendszer teszi szükségessé, de ha nem lennének újratermelődő szörnyek, akkor egy egy helyszín vagy akár csak terem legyilkolása után az ember beleszállna fps nézetbe és úgy nézelődne, ha meg támadás éri, automatikusan átváltana a fenti nézetbe a harchoz. ez hatalmas hiba
mindazonáltal egy jó játék volt