• TYÜTYI2006
    #5158
    Szerkesztőnél F1-es billentyű a súgó, ott leírja melyik billentyű mit csinál a szerkesztőben. Íves kanyarodású útra ajánlom a crosst, 4-es gomb, és ott a city 3l fog ívesen kanyarodni, a city 3t "t" az már 3 felé ágazó kereszteződés, a city 3x3 pedig 4 irányba ágazik. Ha városon kívüli utakat kapcsolsz össze, azt a csatlakozási pontjainál lehet mozgatni (move item). Az elemeknél a zöld pontot zölddel, és pirossal is összekapcsolhatod, a piros csatlakozási pontot csak zölddel lehet összekapcsolni, pl. 2 út esetén. Amit a városokról tudok: \Program Files\18 WoS Across America\aa\base.scs\defs\ könyvtárban vannak hozzáadva. illetve az 1.10-es patchnél: \Program Files\18 WoS Across America\aa\patch_1_10.scs\defs\. de a patchnél csak amit módosítottak, az van ott. Ezért kell a dokumentumokba, az across america könyvtárába is, defs mappa pl. Defs-en belül a signs könyvtárban sok fájl van, ezeket total commanderbe nézőke, vagy szerkesztéssel megnyitva, át lehet olvasni. Amelyikbe útszámozások lesznek (road props), ott lehet hozzáadni új útszámozásokat az új utakhoz. Értelemszerűen, a szükséges fájlokat a dokumentumokba kell megfelelő helyre kicsomagolni. Úgy kell venni hogy a dokumentumokban a 18 WoS Across America az = a programfiles mappában a base.scs fájllal. Az út számozások nevét a road props-ba értelemszerűen kell írni, annak megfelelően, ahogy a többi útszámozás is van írva. Ezután belehet lépni a szerkesztőbe, és node propertiessel el lehet nevezni az új utakat. De jobb előtte elkészülni az új városokkal, utakkal, aztán foglalkozni ezzel. + meg kell nézni milyen néven vannak kb. az utak számozva és az szerint kell csinálni, végül is gyakorolni kell + megérteni a lényegét. Útszámot, és irányt (north, west, east, south), csak kereszteződésnél tudsz hozzáadni, és az a következő kereszteződésig érvényes. Ha elnevezés után, a két kereszteződés közé új utat tennél, akkor újra nevezd el azt a szakaszt, mert az új út unknown lesz.
    unknown: nincs elnevezve (ettől még lehet rajta menni, + a városok útjai is ilyen nevűek gyárilag)
    city: városba vezető mellékút
    Icity: városba vezető főút
    1: mellékút (a szám lehet más is)
    I10: főút (a szám lehet más is)
    Városok: defs-en belül cities. Nézd át alaposan, és ennek megfelelően a dokumentumokban, eltudod nevezni az új városokat. Ha jó lett akkor az új városok látszódnak majd a térképen játékban, csak nem lesz fuvartermelés, illetve fuvarleadás.
    PL: Denver.def tartalma:
    extdefs "/defs/city_base.def"

    def city:/city_base {
    name:"Denver"
    posx:179
    posy:117
    real_pos:< -277900 22300 1200 >
    real_width:76000
    real_height:72000
    sky_idx:9
    start_pos:< -263260 22300 12630 >
    start_rot:180
    }


    A defs könyvtáron belül van, a city_base.def fájl. ezt is nézd át.
    Pos x, y: azok a koordináták ahol a notebookban, a fuvarfelvételi térképen látod az ikonját.
    Real pos: első számsor, a város baloldali, és jobb oldali legszélső pontja között a közép.
    Második számsor a város magassága, ha több magasság van a városon belül, akkor kb. magassága. Nálam pl. a legmagasabb, és legalacsonyabb pozíció között féluton.
    Harmadik számsor: a város legmagasabb, és legalacsonyabb pontja között a közép.
    real width: a város baloldali, és jobboldali, legszélső pontjai között a távolság.
    Real Height: a város legmagasabb, és legalacsonyabb, pontjai között a távolság.
    Start pos: majdnem ugyanaz mint a real pos, csak ez az a pont, ahova a kamionodat beteszi, ha a városba indítasz új játékot.
    start rot: pedig azt jelzi, hogy a kamionod hány fokos szögben van, amikor új játékot kezdesz.
    aztán a city_base.def-be, van pl.
    halign:"center"
    valign:"top"
    Ezek azt jelzik kb. hogy a fuvarfelvételi térképen, a notebookba a város neve, az ikonokhoz képest hol van.
    Ezeket meg kell nézni a többi városnál is, meg a többit is.
    A defs traders könyvtárban lehet hozzáadni a cégeket, persze ezt is a dokumentumokban kell megcsinálni. 1 városhoz max. 4 cég adható hozzá. Ha az új cégek fájljai megvannak, a szerkesztőben a node properties-sel lehet hozzáadni, és nem csak a save-vel, hanem a build map-pal is menteni kell. Nekem igazából a cég hozzáadásokkal van gondom, azokat kérdezgetem már régóta.