• Mardel
    #2900
    Ma már ezt a garancia dolgot sem kell kézpénznek venni.

    Pl van egy tft monitorom, (3év garancia minden monitorra) 2 éve kaptam. Középen van benne két függőleges csík, mintha ,,beleégett" volna annak a játéknak a képe amivel sűrűn játszom, és néha ablakban.

    Kb 1 hónapja felhívtam a központi szervízt, elmondtam mia gondom vele, másnap jött a ups futár és elvitte a kozponti szervízbe, ami nem Magyarországon van. 2 hét után megkaptam ugyanazt a monitort amit elküldtem, tesztelénél ez állt: ,,We tested, OK".
    Bekapcsoltam, de még mindig ott volt a két csík, persze megfelelő szín és színátmenetnél lehet észrevenni.

    Június végén vettem egy videókártyát, agp-set (prohardver oldalán különösen ajánlott kategória... ), mert komplett konfig váltásra kicsivel több pénz kell. A kártya a megvásárlás utáni 4. naptól kezdve ilyeneket produkál:
    Kép1
    Kép2
    Ha leteszem a játékot tálcára majd vissza, akkor pedig ilyen lesz .

    Kártyát persze elvittem szervízbe, lefolyása ugyanaz mint a monitor esetén. Semmit nem javítottak rajta, ki sem cserélték, visszakaptam a rossz kártyát úgy hogy semmi baja.

    Amit néztem ahiba lehetséges okaira:
    -driver hiba: 5 féle nvidia drivert kipróbáltam 4 eredetit és egy módosítottat, mindegyiknél jelentkezett.

    -vga memória: levettem a vga memóriájának alap órejeléből 50 MHz-et, a hiba úgyis előjött.

    -túlmelegedés: Volt hogy játék közben néztem a hőfokot, 55-66 C° között volt. Fórumon olvastam hogy valakinek 72-75 fokos ugyanaz a kártyája, és semmi gondja vele, meg írták neki, hogy az még tűrhető.

    -alaplap: régi nf2es lap, de egy régebbi kártya 4 évig ment vele gond nélkül.

    U.I.: Tudom amit írtam annak a nagyrésze nem ide tartozik, de nem vagyok jó véleménnyel a szervízekről.