Tron 2.0 (c) Disney Interactive
-
#359
lehet hogy régi a film, meg minden, de az alap koncepciót nem látod át, amit pl a játékban remekül átvettek. ha azt vesszük, hogy "mikor még csak háromszögekből tudtak építkezni" akkor mondanám neked, hogy tökéletes kört, ívet (éppen ezért egy gumikereket az autószimulátorokhoz) sem tudnak csinálni, az is "kocka" jobban mondva 6000 sokszög.
nem is erről van szó. Pont az tetszett az egész filmben, az ötletben, hogy még akár hihető is lehetne (jó nyílván nem) de van egy program (egy ember a virtuális világban) később már teljesen elhasználódik, felesleges lesz, megöregszik (mint I-No a játékban). Az akkori játék a LightCycle meg a mai Snake-et akarta imitálni. abban sem tudsz ívesen menni, és megállni. a lényeg, hogy annak a játéknak az alap ötlete is jó volt.
Felhő? nézd meg a játékban az Internet Hub-os részt, 1-esek és 0-ák vándoroltak, ha azt vesszük felhőnek, akkor oké, mert ugye egy számítógép az így dolgozik 1 és 0. Felhő? mi a fene az? Mariska néni a gépbe cigizett? neeem, az no comment benne. Villámlás? Jó az unokatesóm videókártya most sült ki, rendben. Áram nyalábok. Mondjuk abban a gépben már nem sokáig motorversenyeznének. És itt a felhő meg a villám nem egy grafikus megjelenés.
jó mind1, szerintem írtó illúzióromboló. Ne csináljunk már egy Mátrix és Tron egyveleget...