• Punkerwork
    #570
    "A folyó havi PC Gamerben napvilágot látott néhány kezdeti információ a Call of Duty 2-ről. A PCG-s fiúk ott jártak a fejlesztő Infinity Ward bithegesztő-műhelyében és megfenyegették a szerencsétlen fejlesztőket, hogy egészen addig nem engedik őket haza, míg nem dobnak valami csontot a fél világ elé. És irgumburgum, meg minden. Így történhetett aztán, hogy az IW-s arcok bepánikoltak, majd kénytelen-kelletlen megnyíltak a PC Gameres terroristáknak és szép hosszú sorokban ontották a tunkolnivaló információt a Call of Duty 2 várható fícsöreiről, valamint várható játékélmény szintjéről. A végére olyannyira összemelegedtek a srácok a fejlesztőkkel, hogy khm... na na, talán annyira mégsem. Micsoda perverz gondolat, hmm.. Szóval elég az hozzá, hogy a végére a PCG-s arcoknak még az is megadatott, hogy lejátszhattak egy teljes küldetést a félkész CoD2-ből.

    A teljes hírt értelmetlen lenne lefordítani, a cikk persze négy oldalas, és a szöveg 75%-a köret és az "adjuk el az újságot" marketingkategóriába sorolandó. A tartalmi lényeget viszont mindenképp érdemes pár sorban leírni, számos érdekes újítás vár majd bennünket a játékban, mely, -ha az Úr is a mi oldalunkon áll- még idén télen a boltok polcaira kerül.

    Amit várhatunk a CoD2-től:


    Szkriptek mellőzése (előre tárolt jelenetek lesznek, de nem erre épül a játék)

    A CoD2 nem lesz annyira lineáris

    Okosabb MI (a társaid pl. nem csak mennek veled és lőnek, hanem annak megfelelően reagálnak, hogy milyen formában támadsz. (fedezőtűz, stb.))

    Nagyobb kiterjedésű nyílt harcmezők

    Támadási formánként eltérő ellenséges reagálás

    3 kampány: Brit (Afrika (El-Alamein, Tobruk) és a Normandiai partraszállás), Szovjet (Moszkva és Sztálingrád), amerikai (Nyugat-Európa)

    Egy lehetséges német kampány ötlete (IW szeretné, kiadó nem engedi - egyelőre)

    Térképeken használt technológiák: normal-mapping, specular-mapping, bump-spec, valós idejű fény és árnyékolás

    Élő környezet (hajlongó pálmafák, lengedező telefonkábelek, porfelhő az utcán, stb.)

    Új mesterlövész mód (mikor belenézel a célkeresztbe, hallod a szívdobbanásokat és lehetőséged van visszatartani néhány másodpercre a levegőt, ami a célzásra van jótékony hatással)

    Történelmi pontosságú küldetések - John Hillen (Military Advisor) révén

    Füstgránát használata, mely a pozíciójelzés és a takarás védelmi eszköze is lehet.

    Időjárási viszontagságok (hangulateffektek, mint hó az oroszoknál, eső Normandiában, stb..)

    Várhatóan -FPS játékoknál először- 100 vagy több szinkronhang (köztük néhány Hollywood talent is)

    Új hardverek, úgymint 15 új fegyver és új járművek (köztük a halálos német Gewehr mesterlövészpuska, a Pamzerkampfwagen II, Jeepek, brit Crusader tank és a T-34-es szovjet állat)



    Megemlítendő még, hogy az IW csapata a Medal of Honor Allied Assault nyomán újraéleszti a Normandiai partraszállást a Call of Duty 2-ben, melyet Thaine Lyman (Activision Executive Producer) célzott titokzatossággal így kommentált: "...érdekes lesz". Zárszóként hozzátette:


    A fiaink régebb óta fejlesztenek II. világháborús játékokat, mint ameddig maga a háború tartott. Higgyetek nekem, ezek értik a dolgukat.


    A játék megjelenési dátuma jelen pillanatban 2005 Q4, tehát idén karira elvileg már a kezeink között tudhatjuk a stuffot.

    (A CoD Infobase által nyilvánosságra hozott PC Gamer szkennek közzététele szigorúan tilos és törvénybe ütköző, így ezt -hivatalos fansite mivoltunkból kifolyólag- mellőznünk kell a hírből. Egyes források szerint az érintett képeket be lehet szerezni néhány további magyar rajongói oldalon keresztül, érdemes például az előző hírben közzétett klánlapra, vagy predator által publikált cyberarena.hu/callofduty2 linkre fókuszálni.)

    -by Zagash "