![]() |
-
Darun #18561 Nem fedezék rendszert vártam. Hanem azt hogy ahol fal van, ott fogja fel a lövést, ahol nincs, ott meg menjen át a golyó. Olyan is volt hogy a sarok mellett álltam, a fegyver csöve bőven túllógott a sarkon, még is elakadt a lövés a téglában. Azért a legtöbb mai FPS-nél ez már alapkövetelményt. A hiánya meg amatőr hiba. Fedezék rendszer pl a Black Ops-ban sincs, tudtommal a MoH sem csinált még ilyesmit és a Crysis 2-ben sem rémlik hogy lett volna. Még sem akadt el a lövésem láthatatlan akadályokban.
Egy "hagyományos" fantasy rpg esetén egy boss kb megfelel a +4/5 szintnek. Azt mondom az még esetleg le is győzhető, némi áldozattal. De ha arra gondolok hogy a láthatatlan/kék szupermutánsoktól sikerült megtisztítanom a rakétagyárat, de egy darázslepke meg kifogott rajtam, az nevetséges. A Deathclaw-k már a F3-ban is kemény ellenfelek voltak, arra azt mondom oké hogy lenyom.
Sztem a gyors fejlődés miatt sokan panaszkodtak, mert a NV-be elég rendesen belassították. Már a Hoover Dam-nál járok, de még csak most léptem 7.szintre. Az ellenfelekért kapott Xp-ből itt sem nagyon lehet fejlődni, ráadásul mivel elég gyengék a harci skilljeim, az esetek felében futnom kell. Biztos én vagyok a béna, de küldetésem meg alig van, ami van az meg vagy elérhetetlen helyre mutat vagy olyan skill szintet igényel amitől még fényévekre vagyok. márpedig ha nem tudok fejlődni akkor nem tudom megoldani a feladatokat sem.
