Silent Storm - új körökre osztott stratégiai játék
  • Kotomicuki
    #221
    Hhmm, ez sem egy aktív topic, pedig a játék eléggé bejövős - pláne, ha a maiak "minőségét" is hozzávesszük - igazán moddolhatnák ezt is, biztos, hogy nagyobb sikere lenne, mint pár, friss bejelentésnek!

    Kérdésem: Ha a Sentinels-t W7 és Vista (32 bit) alatt tudja futtatni vki - C2D proci és 7900 GTO, valamint x3100 GMA alatt - , akkor legyen oly jó és írja le annak mikéntjét, köszönöm! Az alapjáték hibátlanul fut, de a kiegészítő már betöltődni sem akar. XP alatt pedig még semmi gond nem volt vele, hibátlanul futott - a Daemon Tools verziója kavarhat be?!

    #218, lammaer: (Ha még aktuális... :D )
    Ha robbanóanyag volt a ládában, akkor az megsemmisítheti annak - akár az egész - tartalmát, különösen az üveges szerek hajlamosak erre! Amúgy nincs különbség a kinyitás módját illetőleg a végeredményben - a kiegben talán már igen, mert ott van a fegyvereknek "állapota", de ez feltételes, mert én még nem tapasztaltam kirívó megrongálódást ott sem.

    Edzed a mérnököd, és akkor nem kell ilyenen agyalnod!
    Ha már 6.-8. szintű, akkor fel lehet húzni a mérnöki képességét a 2. generációs bombamentesítő és zárnyitó eszközök alapkövetelményéhez (50, ill. 60 pötty): Ha addig minden létező - talált, v. "elvett" - kézigránátot visszavittél a bázisra, akkor, mielőtt elhagynád a pályát, rakd fel őket az épen maradt ajtókra és ablakokra, csapda gyanánt, ill. a bombamentesítő eszközök és az aknáid felhasználásával is tudsz szépen javítani ezen értéken: akna lerak, majd visszaszed, issoráz, amíg van visszaszedőd, + a "kinyithatatlan" ajtókon elhasználod az összes álkulcsodat - ha elfogy az alapkészlet és elérted a 50/60 pöttyöt, akkor onnantól úgy is az emelt szintűt használod, ami így elérhetővé válik!
    Mivel egy képesség maximális értékét a hozzá tartozó alaptulajdonság (itt az intelligencia - zárnyitás) és - legfőképp - a karakter szintje határozza meg, ezért a magasabb szintű dolgok a 6.(-8.) szint elérése előtt nagyon valószínűtlenek. A kiegészítőben már el kell gondolkodni, hogy pénzért meddig olcsóbb "megvenni" azt, mint gyakoroltatni a terepen az emberünket (Abban az EÜ-képességre költöttem "sokat", hogy a jobb cuccokat is használhassák az e téren alul-képzett embereim, amúgy az el vihető dolgokat fogyasztottam el, hogy növekedjen egy-két, főbb tulajdonságuk - gránátdobás, amúgy is rozoga fegyverek végleg való tönkretétele, sortüzek által, stb.).

    Ha a küldetés végén, vagy egy "kis-mappon" futtatod az embereidet, akkor a mozgáspontjuk nő, ha szorgosan nyomkodod a "H" billentyűt, akkor a rejtőzködési képességük, ha "lőgyakorlatot" végeztetsz velük egy "ellenséges" bokorra, fára, stb., akkor a lövész-értékük emelkedik.
    Ha (nehéz - vs. Panzerklein) gránátot akarsz az embereddel dobatni, akkor - előtte - puszta kézzel kell megtámadtatni vele a székeket, asztalokat, stb., valamint 6-12 - a 4. szinten elég lehet a 6 is, később meg már a 12 is kevés lesz egy körben - , uo dobótőr megléte esetén, azokat hajigáltatni vele egy tisztább saroknál, hogy növekedjen az ereje és a dobási képessége - ez a kettő határozza meg a távolságot és a találati "arányt" a gránátoknál (+ az erő határozza meg a HP-t is, amiből sohasem lehet elég, nehezebb szinteken főleg).
    Amint emelkedik 1-1 képesség, úgy csökken a hozzá tartozó akciópont-szükséglet is: kezdetben 15(v. 14) pötty egy ütés, de 60 fölötti "Melee" értéknél - 7.-8. szintű katona kasztnál - ez már csak 11, vagy kevesebb lesz - a közben, folyamatosan, növekedő AP-l közösen már helyre kis pofozógéppé változtatva az addig csont-gyönge bakát is.

    Meglehet, hogy az "edzés" időigényesebb, mint magának a küldetésnek a véghezvitele, de megéri - vagy használj Trainer, de az már csíít!