• hzx
    #282
    Zsoccc, tudom, a kedvenced az X vs. PS2 téma, de azért ne légy olyan biztos magadban. A PS2 felépítéséből adódóan bizonyos effekteket sokkal profibban csinál, és nagyobb teljesítménnyel, mint az X. Talán feltűnt már, hogy a PS2 játékok tele vannak "tűz felett vibrál a levegő effekttel", míg X-en elég ritka. Ez pölö azért van, mert a videomemória és a DAC között az PS2-ben hatalmas nagy sávszélesség van, az X-ben pedig elég kevéske. Meg lehet ott is csinálni, csak megeszi a kraftot. Akkor ugye a két vektorproci miatt nagyságrendekkel több a számítási teljesítmény a PS2-ben. Azaz jobban lehet mondjuk sakkprogramot írni, vagy jobb AI-t lehet csinálni. Ez nem jelenik meg persze a képenyőn, mint egy szép bump mapping, de szerintem nem elhanyagolandó. Most nem fogok végigmenni a hw minden aspektusán, de nem kellene erőltetni ezt a "monggyá má valamit, amibe jobb a szar péeskettő" dolgot.