
* A magyarítás készítőjének (IMYke)honlapja *
* A magyarítás letölthetősége *
* Dungeon Siege 2 MOD-ok *
* Dungeon Siege 2 WIKI *
* Dungeon Siege 2 Multiplayer program (Működik!) *
* Dungeon Siege 2 Patch 2.1 *
* Dungeon Siege 2 Patch 2.2 *
* Dungeon Siege 2 Angol FAQ *
-
Agaba72 #5634 Amúgy én ugy látom, hogy a DS2-t sokan nem tudják értékelni. Sok helyen olvasom, hogy diablo klón meg, hogy felejtős, stb.
Szerintem ez az egyik legjobb játék amit valah készítettek, bár 4 éve mikor először játszottam velle akkor nekem sem tetszett annyira.
Most újra elő vettem és az utobbi pár év MMO-zásoknak köszönhetően kicsit másképpen játszottam vele és elképesztően megfogott.
Az a probláma, hogy sokan (tévesen) egy sima diablo klónnak tekintik és e szerint is játszanak vele ami NAGYON NAGY hiba. A diablóból van jó néhány igen jó dolog amit átvettek (tárgy rendszer, nehézségi szint változás stb) de alapvetöen más a játék és másként is kell játszani.
Például az egyik leggyakrabb "panasz" a forumokon, hogy nem szeretik a közelharci (harcos) csapattagot mert ugy is el mennek mellette a szörnyek és mennek rá a gyengébb varázslókra. Szóval ezeket és a hasonló "panaszokat" olvasva a forumokon az a gyanum, hogy sokan végig játszák amolyan diablósan a játékot.............ami igy valóban fárasztó és béna. Négy évvel ez előtt én is így játszottam vele.
Leírom most mit csináltam másképpen amitől sokkal jobban élveztem a játékot.
Először is ez egy csapat alapu akcio/rpg. Lehet szólozni is de arra ott a diablo meg a hasonlók.
Használjuk a csapat adta lehetőségeket. Legyen egy "harcosunk". Az elején felvehető féloriás tökéletesen megfelelő. A harcosból faragjunk egy brutál "tankot", pajzsos+ nagyon sokat kibíró valamit. A lényeg, hogy legyen meg neki a parovokácio különleges képessége amit idővel maxoljunk is ki. a Ez a provokácio hamar ujra töltődik ugy hogy hasznáájuk amikor csak kell. A hatása, hogy a harcos közelében lévő szörnyek mind a harcost fogják támadni.........tehát nem a gyógyítót, varázslót stb. A menüben még érdemes beállitani azt a lehetőséget, hogy egy katintással támadjunk végig...nem kell megállás nélkül kattingatni csak 1-t és onnam mozi amíg az adott szörny meg nem hal. Nekem a kezdő karakterem egy íjász, aki elég távolról is tud támadni így mindig én döntöm el merre menjen a harc....én támadok---a szörnyek egy csoprtja elindul felém----a csapat többi tagja (szigoruan rampage modban) rámozdul a közeledő szörnyekre----a harcossal provaket nyomok és láss csodát kapkodás nélküli (van idő a látványt élvezni) szépen megy a harc. Nem kell folyton menekülni a gyengébb karakterekkel, mindenki teszi a dolgát :))) A harcos tankol, a gyogyító gyogyitja a többek meg darálják a szörnyeket. A mirror módot csak nagyon ritkán (bossok, liftek) használom, bár rampage módban néha "elbambulnak" (hajrá gyors billentyűre a regroupot is mert az orvosolja) de a harc igy sokkal nyugisab kevésbé kapkodó. Sokszor csak figyeli az ember a "mozit" alig kell valamit csinálni ha jól alakitja dologokat, nagyon nagy fun. :))