
* A magyarítás készítőjének (IMYke)honlapja *
* A magyarítás letölthetősége *
* Dungeon Siege 2 MOD-ok *
* Dungeon Siege 2 WIKI *
* Dungeon Siege 2 Multiplayer program (Működik!) *
* Dungeon Siege 2 Patch 2.1 *
* Dungeon Siege 2 Patch 2.2 *
* Dungeon Siege 2 Angol FAQ *
-
#4785
az íjásznak a természet mágia KIS mértékben tökéletes választás. ami azt jelenti, hogy 3-4 pont erejéig nem komoly vesztesség, ha tolod a természet mágiát. csak ésszel.. az íjász karakter nem a játék legerősebb karija DE feltétlenül szükséges! És ha a természet mágussal plusz az íjászatnak is adva egy kis természet mágiát, nos akkor már szépen el lehet lavírozni főleg, hogy az íjásznak CSAK gyógyító (netán újraélesztő) varijaira gyúrni..
PERSZE, ez mindenkinek játék, és stílus függő! ki hogy szereti, kinek mi jön be.
NEKEM, a személyes tapasztalatom az, hogy én CSAK hari mágust indítok, mondjuk tűz vagy hall mágiával, ahogy kedvem tartja, és az egyik karimat pedig mondjuk lotart, ugyan csak harci mágiára gyúrom fel, őt pedig CSAK villám mágiára. mire egy fát kimaxolsz, addigra 55-60 szintű a karid, plusza a tárgyak bónusza.
Arra érdemes odafigyelni, hogy jól nézd meg milyen ágon szeretnél haladni, és lehetőleg azt prioritással fejleszd. tehát egy halál mágusnál nem érdemes az elején pontot tenni a villámra és az égetésre, mert elvész a hatékonysága. KÉSŐBB persze már kell, mert bejönnek majd a különféle resist lények, és ott már taktikusan kell tolni...
Az a jó ebben a DS"-ben, hogy nem kell, és nincs is rá tuti recept.
Vannak dolgok amikkel kicsit mekönnyítheted a saját haladásodat, de ennek főleg az elejéén van jelentősége, később, (magasabb szinteken) ez már nem számít, hisz a játék MINDIG a karakteredhez igazítja a szörnyeket, persze lineáris játékmenetnél.
Még egy fontos dolog! itt is van XP-bünti!!! Tehát ha alacsony karival magasat ölsz ha jól emlékszem 10 szinttel magasabbért ha leölöd kin keserves munkával, akkor már NEM KAPSZ XP-t!!!