
* A magyarítás készítőjének (IMYke)honlapja *
* A magyarítás letölthetősége *
* Dungeon Siege 2 MOD-ok *
* Dungeon Siege 2 WIKI *
* Dungeon Siege 2 Multiplayer program (Működik!) *
* Dungeon Siege 2 Patch 2.1 *
* Dungeon Siege 2 Patch 2.2 *
* Dungeon Siege 2 Angol FAQ *
-
#3691
nah akkor pár dolog:
Noodlee-nak volt igaza,felvettem a 2 csókát (íjász,harcos),s bár az eredeti 2 karim már lev 9 volt,elmentem a kezdőhelyre tápolni a harcost,meg az íjászt. A 2 sorc végigtarolt mindent,s simán kaptak a harcos,meg az íjász is xp-t,pedig bele se ütött a lénybe...
Nekem az a baj a netural magémmal,hogy igaz,hogy támadó varázslat van neki berakva,de autospellnek,meg gyógyítás,s mivel állandóan gyógyítgat,mindig elfogy a manája,ha lövöldöznie kéne :-ppp
Kérdésem: Mivel ez nem diabló,abszolút nem ismerem a skilleket,hogy mire érdemes adni. nem merem nagyon szétosztogatni a pontokat. tudnátok tippeket adni:
melee?
ranged?
combat?
natural?
melyikeket érdemes fejleszteni,s több skillpontot ráadni? (sorry a skillpont miatt lehet,hogy itt nem így hívják,de tuti rájösztök mire gondolok...ami a specialities menüben van)