
* A magyarítás készítőjének (IMYke)honlapja *
* A magyarítás letölthetősége *
* Dungeon Siege 2 MOD-ok *
* Dungeon Siege 2 WIKI *
* Dungeon Siege 2 Multiplayer program (Működik!) *
* Dungeon Siege 2 Patch 2.1 *
* Dungeon Siege 2 Patch 2.2 *
* Dungeon Siege 2 Angol FAQ *
-
Chipii #3682 Kár a naturét csak a gyógyitásra pazarolni:) Persze ha nagyon haldoklik a tank elől, akkor lehet gyógyítani rajta, de nem a tank fogja a durva sebzéseket kiosztani, hanem a mágusok, a tank csak arra kell, hogy ne jussanak át rajta (egyetlen kivétel a kétfegyveres harcos, amely már kellemesen tud sebezni, nagyságrendekkel erősebb mint a másik kettő). Éppen ezért egynél több harcos felesleges is.
Sőt, tank nélkül is lehet boldogulni:) Kellemes móka volt, amikor 3 nature mágussal +1 jég elementállal taroltam le mindent, ami az utamba került.) Szinte minden monc megfagyott mielőtt a közelembe ért volna:D (természetesen ez már 30+ szinteken)
xp-ről: mindenki egyformán kap, aki a partiban van, attól függetlenül, hogy sebez-e, vagy sem. (néha multiban sikerült apróbb különbségeket összehoznunk, talán 1/10 szintnyit, de fogalmam sincs, hogy hogyan:) Gyorsan ki is egyenlítettük egy xp boostos chanttal egy menetben.
Azok a társak, akiket a fogadóban hagytok, nem fejlődnek ugyan, de ha bizonyos szinteket elérsz, akkor ők is hirtelen nagyobbak lesznek, érdemes néha rájuk nézni, és akkor felvenni, mert felhúzni őket eléggé időigényes lenne.