
* A magyarítás készítőjének (IMYke)honlapja *
* A magyarítás letölthetősége *
* Dungeon Siege 2 MOD-ok *
* Dungeon Siege 2 WIKI *
* Dungeon Siege 2 Multiplayer program (Működik!) *
* Dungeon Siege 2 Patch 2.1 *
* Dungeon Siege 2 Patch 2.2 *
* Dungeon Siege 2 Angol FAQ *
-
Chipii #3387 Dodge 20on 40%ot ad, egy nm tud maxos embraceval szintén 20%ot, skorpió pet 20%, és akkor még lehet cuccból is növelni:)
Ha mágikus sebzés növelését nézzük pl cmnél, ott van egyrészt +60%, +60%, majd 25% a quick castból, ezekből az eredeti sebzés 3.2-szerese jön ki, ez azért picit több mint bónusz, erre igencsak lehet alapozni:) Mannaköltség: +150% manna brillanceból, -60% költség naturebondból, végeredményben az eredeti költség 16% árából varázsolhatunk ((100%-60%)/2.5). Heal spelleknél ugyanez: +50%, +100%, 25% quick, 3.75-szörös gyógyítás:)
Hasonlóan sebzésnövelés is jelentős lehet, ha cuccokkal segíti meg az ember a skillből kapott resistet.
Persze ennyi skillpontot nem lehet mercenaryn szétosztogatni, de azért okosan gazdálkodva ott is elég szép növekedést érhetünk el minden téren.