• Chipii
    #3376
    Van bestiary a journalban, ott leírja az egyes moncokhoz tartozó tényleges xp értéket, sebzéseket stb (természetesen ezek a sebzések, ahogy a te karidnál lévő sebzés is 0 armor 0 resist ellenfél ellen értendő, a tényleges sebzes ezeknél jóval kevesebb lehet. A színkódok a kiválasztott karidtól való szinteltérést mutatják, zöld 5-, kék -2--4 sarga -1-1, narancs 2-4, piros 5+ (persze ez is le van írva a handbookban:)

    +/-7 szinteltérés környékén van az a határ, amikor egyrészt egy kari erősen csökkentett xpt kap, ha tehát felveszel egy jóval kisebb karit a csapatodba, akkor erre figyelj, mert ha neki túlságosan nagy szintű területre mentek, ott nem fog fejlődni. Ekkor megoldás lehet, hogy később veszed fel, mert a szintedtől függően a kocsmában lévő/vagy még nem használt kísérők szintje időnként megnő, vagy egy neki megfelelő szintű területre viszed felszintezni.
    Másrészt az ennyivel kisebb kari/monc alig bírja sebezni a nagyobbat. Ezt megfigyelheted, ha pl 13as körüli partival próbálod a kovácsos küldit megcsinálni, és a karilapon szereplő sebzések töredékét sikerül csak bevinned (illetve fordított eset, amikor nagyon alacsony szintű területre mész, akkor alig sebződsz).

    Ha nagyon lusta vagy kivárni a spawnt, és mászkálni sincs kedved, megcsinálhatod, hogy elmented, majd kilépsz, és újratöltöd, akkor újra népes lesz a vidék.

    íjnál/crossnál nem csak az átlagos sebzés lehet szempont, az első 2 power használata esetén pl inkább az ugyan lassabb, de nagyobb sebzésű fegyverek lehetnek hatékonyak.

    Igen, a karilapon olvasható sebzés nem ad teljesen pontos képet. Pl nem jelenik meg a fegyvergyorsaságnövelő skill sem az ott olvasható értékben (alarcity/quickdraw). Ha sebzéshatékonyságot akarsz fegyvereknél, akkor két fegyver egyértelműen magasan a legjobb sebzést osztja, a többi a közelébe nem érhet.