
* A magyarítás készítőjének (IMYke)honlapja *
* A magyarítás letölthetősége *
* Dungeon Siege 2 MOD-ok *
* Dungeon Siege 2 WIKI *
* Dungeon Siege 2 Multiplayer program (Működik!) *
* Dungeon Siege 2 Patch 2.1 *
* Dungeon Siege 2 Patch 2.2 *
* Dungeon Siege 2 Angol FAQ *
-
jihad #3237 Nem mondom hogy hátrányos, de az arcingból indulok ki, az is inkább csak díszítőelem mint valódi sebzésnövelő. Kimaxolva is csak minden 3. vagy 4. (fejből nemtom hogy 25% vagy 30% eséllyel lő-e) lövéshez ad hozzá, kb. a sebzés negyedét (tudom intből számolódik, de kb. ilyen arányban áll), ez nem túl jelentős. Főleg 20 skillpontért. Az arcingon most 8 pont van, de inkább csak az "elit mágus skill" életérzésért, nem a hasznosságáért. Ezért gondolom úgy hogy az ignite elhagyható, a pontjaiból inkább a necro sebzést növelem (fire és light mellé), vagy méginkább res + abrsorb skillekre költöm. De ha hellen szükség lesz az ignite extrasebzésére is (későbbi szólózáshoz), akkor meggondolandó. Amúgy nem.