• Chipii
    #3111
    Így utólagosan rendbe kellene kapnia magát a készítő cégnek, mert tetemes számú alapvető gond van vele.

    Kezdve a 100 fölé könnyedén tornászható mágiaresisttel, a pajzsokon/páncélokon szereplő hibás értékekkel - páncélnál ez úgy nézett ki, hogy ha pl volt rajta két +40%, akkor a páncélon alap*1.4*1.4-et írt hibásan, míg felvételkor rendesen alap*1.8-cal növelte az armorod, ami ugye nem azonos:) Pajzsnál kicsit bonyolultabb, nem is merültem el benne eléggé, de ott is valami hasonló gubanc volt.
    Ha elemi sebzés van a fegyveren, akkor azt nem növeli a dual wield ill az overbear, míg a normál sebzést igen - ez eléggé lecsökkenti az elemi sebzéses fegyverek hatékonyságát.
    Ha két fegyvered van, és van rajtuk +max/min/sebzés százalékos vagy fix formában, akkor mindkét fegyverre rárakja azokat (nem ez alapján csináltam a cuccokat, ez most utólag számolgatva jön ki:) Tehát ha ráraksz mind2 fegyverre 100-100 sebzést, akkor igazából mindkettőn 200-200 lesz, még ha ezt a fegyveren nem is írja ki - ha ez nem ordító bug, akkor mi?

    És egy eléggé zavaró dolog: boltokban hiába is keresünk olyan cuccot, amit az akár 10 szinttel kisebb szintű, vagy kisebb melee/ranged/combat/nature skilles társunk használni akar. Level 80-on az összes bolti áru legalább level 70-es (kevés kivételtől eltekintve), persze a legtáposabb dolgokat leszámítva semmivel sem tudnak többit, mint a régiek, csak megakadályozzák hogy az esetleg többféle skillben fejlődni próbáló kari vehessen magának valamit - ezért jóval korábban érdemes beszerezni a majdan szükséges dolgokat, enchantolni való vagy szimpla tárgyakat.