#1195
Van abba is amit Krinyo mondott, de persze nem teljesen. Helyzet: Elkészült a termék, piacra dobva. Meghatározó a piac szempontjából az első pár hónap. Sőt. Itt derül ki csak igazán, hogy az adott anyag sikeres lesz -e vagy nem. Ha te kiadó vagy és esetlegesen nem menne a terméked, mit tennél? Természetesen demot adnál ki, hiszen a zsákbamacska effektus nem jött be (van ilyen, előzetes kampány vészegény, nem kapott megfelelő publicitást), valamivel fel kell hívnod magadra figyelmet és, mint utolsó mentsvárként is felfogható, hisz talán még se olyan rossz ez a játék...,
"próbáljátok már ki, ha nem is veszitek, csak próbáljátok ki, itt van tessék ingyér, csak nézd meg egyszer please.."
Mondja a kiadó...
Ettől függetlenül ha sikeres a gamma, akkor is érdemes, hisz még többeket ösztönözhet...farkába harapó kigyó
De míg a játékok anno' a játékról, ma már a pénzről szólnak.. és ez a tendencia (azaz a demo végleges eltűnnése) folytatódni fog